پست‌ها

نمایش پست‌ها از اکتبر, ۲۰۱۰

معنای موفقیت

مطلب قبلی به بررسی راه ها و توانایی های لازم برای موفق بودن در این دهه میپرداخت. اما معنای موفقیت چیست؟ آیا از ابعاد موفقیت خود تعریف دقیق و روشنی دارید؟ در این مطلب روشهایی برای شناختن بهتر اهداف و موفقیت اراده شده است. اگر شناخت روشنی از هدف نداشته باشیم چطور برای رسیدن به هدفی گنگ تلاش کنیم؟ 

موفقتر از همیشه

افراد مختلف در زندگی خود اهدافی متفاوت دارند، اما همه ی ما در یک جامعه ی واحد زندگی میکنیم و معنای موفقیت اجتماعی محدودی مشخص دارد. در دنیای امروز برای رسیدن به موفقت ابزارهای روشن و واضحی وجود دارند. از این رو در این مطلب پیش نیازها و توانایی های لازم برای موفقیت های اجتماعی که شامل کسب و کار هم هستند را به طور خلاصه بررسی میکنیم. پس تمام این مطالب را خوب مطالعه کنید و همین امروز رسیدن به این توانایی ها را در برنامه ی طولانی مدت خود قرار دهید.

راهکارهای کسب درآمد دانشجویی

کسب در آمد و پول داشتن برای هر دانشجویی بک آرزو است. برای بسیاری از کارمند ها هم درآمدهای کمکی نقش کلیدی دارند. در این مطلب به صورت پایه ای در مورد روشهای کسب درآمد بحث میکنیم، البته در نگاه اول شاید کمی ساده و پیش و پا افتاده به نظر برسد اما تمامی آنها پتانسیل بسیاری زیاد برای توسعه و رشد دارند. پس آنها را با دقت مطالعه کنید و با واقعیت مقایسه کنید.

معروفتر از همیشه

با توجه به دلایل شهرت، روشهای متفاوتی هم برای مشهور شدن وجود دارد. بهترین آشپز، موسیقی دان، بازیگر و حتی دانشجو و یا شرکت تولیدی در زمینه ی خاصی، هر کدام برای معروف شدن باید روشهای متفاوتی را انتخاب کنند. اما همه ی این روشهای بر پایه یک سری اصول کلی بنا شده اند که برای هر نوع شهرت به آنها نیاز است. در این مطلب به بررسی این اصول پایه ای میپردازیم. پس اگر آماده ی مشهور شدن هستید ادامه ی مطالب را مطالعه کنید.

دانشجوی با انگیزه

نداشتن انگیزه یکی از اصلی ترین دلایل شکست دانشجوها و دانش آموزان در درس و امتحانات است، در این مطلب با توجه ویژه بر روی راهکارهای ایجاد انگیزه به رفع این مشکل میپردازیم.