بازگشت به کودکی

بارها سر موضوعات مختلف با خود فکر کردیم که اگر بچه بودیم چه میکردیم و چه خوب بود. گاهی هم نگاهمان به کودکی می افتد و با خود میگوییم چه شد که از شادی و نشاط گذشته فاصله گرفته ایم.
در این متن راه هایی را برای شما بازگو میکنم که به کمک آنها میتوانید به دوران بچگی و شادی بیشتر باز گردید و از زندگی لذت ببرید. هیچ کس از یک مرد خشک و مرده خوشش نمی آید.
پس برای دوباره به دوران بچگی باز گشتن ادامه ی مطلب را مطالعه کنید.


گامها
1. این فکر که چه چیزی الان در این لحظه بجاست و چه چیزی بجا نیست را کنار بگذارید.
2. دیوانه بازی در آورید. " ساده و خنده آور " فکر کنید. یک شیرجه بزنید ، دور خود روی دایره ی شروع به چرخیدن بکنید و از درخت بالا بروید و از این سو به آن سو بپرید و دیوانه وار برقصید.
3. بخندید! بچه های کوچک چون همیشه میخندند خنده دار و با مزه به نظر میرسند. اول تظاهر به خنده بکنید و کمکم واقعا بدون هیچ دلیل خاصی بخندید.
4. از زندگی لذت ببرید! به یاد داشته باشید که یک کودک نه به فکر لباسی که پوشیده است و نه طرز فکر دیگران نسبت به او فکر نمیکند. پس عوامل باز دارنده برای اینکه از زندگی لذت ببرید را فراموش کنید.

نکات
• یاد بگیرید که از زندگی لذت ببرید.
• عوامل بازدارنده را فراموش کنید! کمکم به همه ی ما یاد داده اند که صاف و مرتب و ساکت بنشینیم. پس بار اول کار سخت خواهد بود که از موضع خود خارج شویم، اما با یک بار امتحان کردن هرگز شیرینی آنرا فراموش نخواهیم کرد.
• به قوه ی ناخود آگاه خود نگاه کنید! اگر دلتان، نه مغزتان، میگوید که بروید بیرون و مثلا پشمک بخورید، این کار را انجام دهید. متوقف نشوید.

توجه
افراد بالای بیست و پنج سال توجه داشته باشند و بند سه را با دو جایگزین کنند.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

چطور باانگیزه باشیم

چطور نمره تافل بهتری بگیریم؟