معاشرت با دخترها

همه خوب میدانیم که روزی نیاز شدید به ارتباط داشتن با دخترها خواهیم داشت و بلاخره نیاز پیدا میکنیم که با بعضی از آنها ارتباط بهتر و صمیمیتری داشته باشیم. از لغت نیاز استفاده کردم چون این یک نیاز است و اگر به آن پاسخ درست داده نشود مشکات بسیاری را موجب میشود. لغت مرد هم از آن لغتهایی است که با بودن معنی لغت زن معنا پیدا میکند. پس اگر میخواهید مرد باشید لازم است که با زنها معاشرت داشته باشید.
اما موضوع این مطلب، در این پست بیشتر به بررسی نکاتی که برای ارتباط با دخترهایی که کمی برای ما متفاوت هستند لازم است انجام دهیدم میپردازم، پیشاپیش از شما خواهش میکنم اگر نکته ی از قلم افتاده آنرا در بخش نظر برای ما بنویسید.
کمربند های را سفت ببندید که آماده ی پرواز هستیم. برای پرواز ادامه ی مطلب را مطالعه کنید.


گامها:
1. به شخصیت او احترام بگذارید و با او مهربان باشید. هر فردی شخصیتی دارد و از اینکه به او احترام گذاشته شود لذت میبرد. این احترام را صادقانه و بدون ریا برای او قائل باشید. اگر در ابتدا احترام گذاشتن در هر شرایطی مشکل است، خیلی راحت سعی کنید که اینکار را فقط تقلید کنید. پس از زمان نچندان زیاد این رفتارها جزئی از رفتار روزانه ی شما خواهد شد.
2. همیشه به یاد داشته باشید، (( نه! یعنی نه )) پس اگر رفتاری کردید ، مثلا با او دست دادید یا خواستید او را در آغوش بگیرید و او احساس راحتی نداشت، به ادامه ی کار او را وادار نکنید و از او بپرسید که چرا با شما راحت نیست و مطمئن باشید هر زمان آمادگی این عمل شما را داشته باشد به شما خبر خواهد داد. (توجه کنید که این خبر دادن با زبان و رک و راست نیست، پس منتظر شنیدن جمله ی صریح از طرف او نباشید، در پستی جدا حتما بیشتر درباره ی زبان بی زبانی دختر ها برای شما خواهم گفت.)
3. به آرزو ها و برنامه ریزی های او برای آینده احترام بگذارید، اگر برنامه ی دارد که هر دوی شما در آن هستید و احتمال میدهید که سریعتر از او برنامه را با روشی دیگر به پایان برسانید، او را مجبور نکنید ،در گروه اماده نبودن یک فرد یعنی اماده نبودن گروه، پس به او زمان لازم را بدهید تا با روش خودش کار را انجام دهد و دو باره با هم راهی مرحله بعد شوید.
4. اجازه ی صحبت کردن در هر صورت در دست اوست، اگر میخواهید او را بیشتر بشناسید و تمام مدت خودتان صحبت کنید او گمان میکند که فردی خودخواه هستید، پس فرمان زبانتان را در دست داشته باشید و آنرا کنترل کنید. مرد یعنی هوشمندی! پس خوب گوش دهید که این گوش دادن بسیار به کار خواهد آمد.
5. خیلی زود درباره ی علاقه های او از او سوالاتی بپرسید،موسیقی ، ورزش ، محل های مورد علاقه و پاتوق هایش، این کار بسیار مهم و حیاتی است.
6. به وسایل او همیشه دقت کنید، به لباس، انگشتر، کفش و همه چیز ریز و درشت تا اگر چیز جدیدی خرید سریع آنرا متوجه شوید. از خرید او تعریف کنید و به او بگویید وسیله ی زیبایی خریده است. دخترها ذاتا دوست دارند که دلربا باشند اما هرگز با او مستقیم نگویید که بسیار دلرباست بلکه این را با جملاتی مثل این جمله بگویید "تو خیلی زیبا هستی و همه با دیدن تو زیبایی تو را متوجه میشوند، من از اینکه کنار تو هستم بسیار خوشحالم". جملاتی که میگویید واقعا صادقانه باشند چون دخترها قدرت مچ گیری بسیار قوی دارند، ممکن است در آن لحظه چیزی نگویند و جمله ی شما را بپذیرند اما همیشه میدانند که شما این را با هدف اصلی که بیان زیبایی اوست نگفته اید بلکه برای نزدیکتر شدن گفته اید.
7. همیشه نظافت را رعایت کنید، روزی یکبار حمام بروید و دوبار مسواک بزنید. ریش خود را بتراشید و اطمنان داشته باشید که دهان شما بوی بد نمیدهد. هیچ چیز حال بهم زننده تر از بوی بد دهان برای دخترها نیست.
8. خوب گوش کنید! شما مرد هستید و باید یک شنونده ی خوب باشید. دخترها بیشتر از هر چیزی نیاز به یک شنونده ی خوب دارند، پس خوب به او گوش دهید نه فرم گوش دادن را به خود بگیرید. اگر درباره ی مشکلی با شما حرف میزند دنبال راه حل نباشید او فقط از شما انتظار گوش دادن به حرفهایش را دارد.
9. اگر به موضوعی برخوردید که از موضوعات مورد علاقه ی او است و شما از آن مطلع هستید، طوری رفتار کنید که از اطلاع شما مطلع شود. این علاوه بر تیز تر کردن شما باعث ایجاد حس مورد توجه بودن در او میشود.
10. وقایع و روزهای مهم را فراموش نکنید! مخصوصا روز تولد او را! روز تولد یک دختر مهمترین روز زندگیش تا آخر عمر برای او خواهد بود. به ما مردها نگاه نکنید که این چیزهای را فراموش میکنیم.
11. راستگو باشید و صادقانه رفتار کنید. مطمئن باشید رابطه ی که با دروغ شروع شده است به زودی نابود خواهد شد. پس راست بگویید و مطمئن باشید این چیزی از ارزش شما کم نمیکند بلکه به ارزش شما هم اضافه میکند.
12. یک نکته و واقعیت مهم در ارتباط صمیمی با یک دختر وجود دارد. اگر در این رابطه فقط شما طرفی باشید که به دنبال بهتر کردن اوضاع است و همراه به خاطر هر اشتباهی شما طرف اشباه کننده باشید و شما باید از موضع خود پایین بیایید و در کل شواهد یک طرفه بودن احساس در تداوم رابطه دیده شد تا دیر نشده است باید با این واقعیت مواجه شوید که شاید انتخاب درستی نداشته اید.
13. وقتی با هم هستید از وجود یکدیگر لذت ببرید و فقط با قدم زدن اوقات خود را صرف نکنید بلکه کارهای جالب انجام دهید و خاطرات شیرین برای یکدیگر بسازید.
14. اگر کاری انجام شده که او از آن ناراضی است و احساس خوبی ندارد در حالی که شما راضی هستید، از او بخواهید که درباره ی دیدگاهش بیشتر برای شما بگوید، اگر باز هم قانع نشدید این موضوع فعلا کنار بگذارید اما بعدا حتما به بررسی آن بپردازید.
15. با او و خود راست و صادق باشید. همیشه برای انجام شدن خواسته های او از موضع خود پایین نیایید بلکه در کمال محبت و دوستی موضعی بینابین را پیدا کنید. همیشه توجه داشته باشید که شما طرفی هستید که باید تجلی معنی صبر، حوصله، آرامش، دوستی و لطف باشید. پس کارها و گفتوگوها را با محبت و دوستی انجام دهید و از تنش واقعا دوری کنید.

نکات
• وقتی به رستوران میروید رو به روی هم بنشینید. او رو به اطاق باشید حتی اگر شما روبه دیوار بتونی بودید. به او نشان دهید که وقتی او رو به روی شما است، هیج نیازی به زیبایی محیط و غیره ندارید.
• دعوت کردن او به رستوران گران قیمت شهر اجبار نیست، حتی ممکن است رفتن با یک پارک زیبا و بستنی خودن و بعد سینما رفتن بسیار برای او جالبتر باشد. نکته: بعد از سینما یا هر چیز شبیه با آن او را حتما با کافی شاپ برای گفتوگوی بیشتر دعوت کنید. بلافاصله و بدون عقب انداختن.
• آرام و با تنین مردانه صحبت کنید، این صدا آرامش دهنده است و شما را از تنش و فشار جدا میکند.
• وقتی با او صحبت میکنید به چشمان او نگاه کنید، البته اینکار را غیر عادی انجام ندهید. جلوی آینده انواع حالات را به چهره ی خود بگیرید تا آنها را اصلاح و بهتر کنید.
• همیشه متوجه ادب و رفتار خود باشید.
• نشان دهید که تحت تاثیر او قرار گرفته اید و او را با راه هایی جالب و متفاوت تحت تاثیر قرار دهید.
• در زندگی خود کمی دیوانگی داشته باشید و چیزهایی را به او نشان دهید که فقط شما دارید و او مطلع است.
• دخترها شما را همراه زیر نظر دارند. لباس، کفش و غیره. از این موضوع استفاده کنید و لباسهایی متناسب با موقعیت انتخاب کنید. درست لباس پوشیدن را در پستی جداگانه خواهم گفت اما دانش اولیه ی آنرا همه ی ما مردها داریم. مثلا میدانیم که با تی شرت فوتبال به رستوران نباید رفت.
• در مورد رفتارهای او خشک و غیرتی زیاد نباشید. او هم مانند شما انسان است و گاهی نیاز به دیوانه بازی جلوی جمع جلب توجه کردن دارد.
• به پسرهایی که در خیابان و پارک ها تیکه می اندازند دقت کرده اید. آنها اعتماد به نفس زیادی دارند حتی گاهی واقعا زشت هستند. ( نکته : فقط همین را از آنها یاد بگیرید و کارهایی که با گستاخی انجام میدهند را هرگز یاد نگیرید. ) یک نکته ی خوب، درک تصویری دخترها کمتر از ما پسرها است از این رو پشتوانه ی خوب احساسی و اجتماعی داشتن بسیار موثر تر از چهره ی زیبا است.
• باز نگداشتن درب یا بیرون کشیدن صندلی برای یک دختر نه تنها از مد نمی افتد بلکه نشانه ی احترام و ارزش دادن شما به اوست. او به همین کارهای کوچک شما پاسخی درخور خواهد داد.
• او را کنار خود نگدارید و به او نشان دهید که کنار او بودن باعث افتخار شما است.
• بیش از حد قانونمند و یا آزاد بودن برای دخترها اصلا جالب نیست! افرات نکنید.
• سعی نکنید او را تربیت کنید. او یک انسان کامل مانند خود شما است و حتما اگر لازم ببیند مانند همین الان شما خود را تغییر و یا اماده برای بهتر شدن خواهد کرد.
• هیچ دختری دست نیافتنی نیست، هر چقدر هم که مشکل باشد، او هم مانند هر فرد دیگری به دنبال عشق است و به دنبال فردی برای خود میگردد. اگر دختری خیلی سخت میگیرد این فقط برای آن است که اسیب نبیند. همه میدانیم که در این نوع روابط دخترها هم مانند ما آسیب پذیر هستند.
• با او تماس فیزیکی داشته باشید. دست او را بگیرید، نه فقط در جمع، بلکه حتی در مکانهای خصوصی تا به او نشان دهید که واقعا او را دوست دارید و مراقب او هستید و همیشه حضور او را حس میکنید.
• اگر امتحان یا مسابقه ی خاصی داشت، حتما با لبخند انرژی دهنده برای او آرزوی موفقیت کنید. حتی اگر شد همراه او بروید.
• دروغ نگویید! اگر دروغ نگویید چیزی از شما کم نمیشود اما بلاخره او دروغ شما را خواهد فهمید و این مشکلات بسیاری را ایجاد خواهد کرد.
• اگر از چیزی ناراحت است، بگذارید آنرا روی شما خالی کند. از او درباره ی آن سوال کنید و بگذارید با شما درباره ی آن حرف بزند. مدام دنبال راه حل نباشید او فقط نیاز به یک شنونده ی واقعی دارد نه یک حل المسائل. با گوش دادن صمیمانه به او ، او میداند که اگر مشکلی پیش آمد به شما مراجعه کند و شما فردی قابل اعتماد برای او خواهید بود که از این بعدا قدر دانی خواهد کرد.

توجه:
• لکنت و من من کردن و استفاده از اصلاحات غیر آشنا در هین صحبت با او احساس ناراحتی را در او بیشتر خواهد کرد و ممکن است گمان کند که شما از صحبت با او لذت نمیبرید.
• اگر درباره ی مشکلی با شما حرف زد دنبال راه حل نباشد، او فقط برای درد و دل این را برای شما میگوید، پس با دقت با او گوش دهید. این که برای شما درد و دل میکند نشانه ی خوبی است که نشان میدهد به شما اعتماد پیدا کرده، اگر در این هین گریه کرد ،او را در آغوش بگیرید و نگویید " گریه نکن " بلکه بگویید " همه چیز درست خواهد شد"
• اغرق آمیز به او تعارف نکنید این فقط باعث تنش و بی ارزش شدن شما میشود.
• خود واقعیتان باشید، وقتی با او هستید فردی محترم و برای دوستانتان یک لوده ی واقعی! روزی این موضوع برای او روشن و این واقعا مشکل ساز خواهد شد.
• کاری نکنید که او متوجه شود این متن و متنهای مشابه را برای بهتر شدن رابطه ی خود با او میخوانید، یا حداقل تا یکساله شدن رابطه ی خود نگویید. شاید او هم همین الان همین کار را میکند.

نظرات

ارسال یک نظر

پست‌های معروف از این وبلاگ

چطور باانگیزه باشیم

چطور نمره تافل بهتری بگیریم؟