شریک مناسب

- شخص اول : دختر رویاهای خودت رو کمی بیشتر توصیف کن؟
- شخخص دوم : اهان؛ انگشتان کشیده و زیبایی، صدای تحریک کننده، چهره ی بشاش داشته باشد. نجيب، باملاحظه، با قلبی مهربان، فهیم، مستقل، علاقه مند به موسیقی، علاقه مند به من باشد و ... البته غذا هم خوب درست کند و ...
- بسه بسه، خون مادرت دیگه ادامه نده!

پانوشت بخش شروع: همه ما میدانیم فردی با ویژگیهای بالا هرگز وجود نداشته است، شاید هم بوده است اما عمرا دوست ما نبوده! صادقانه خواسته ای این فرد یک شریک زندگی نیست بلکه فقط تمایلی برای پر کردن عقده های دورنی هست. به جای این کار باید روی با ارزش ترین صفت از دید خود متمرکز شوید و از اینکه شریک شما این ویژگی را دارد لذت ببرید. پس اگر آماده ی لذت بردن هستید ادامه ی مطلب را مطالعه کنید.

گامها:

1. بهتر از خود شما، شما را بشناسد. وقتی خود را گم میکنید و نمیدانید که چه میخواهید او بهتر از خود شما آگاه به وضعیت روانی شما باشد.

2. به اینکه واقعا چه میخواهید فکر کند. اگر فقط یک شریک خوب برای زندگی خود میخواهید با اینکه به عنوان همسر آینده به او نگاه کنید بسیار فرق میکند، هم شما و هم او باید قدرت تشخیص این موضوع را داشته باشید تا در زمان مناسب از شریک هم بودن به همسر هم تبدیل شوید.

3. واقعا با هم خوش هستید؟ تا به حال از خود سوال کرده اید که آیا جدای از حرفها و رخدادهای خنده دار آیا ما یعنی هم شما و هم او از کنار هم بودن لذت برده اید یا فقط ایرادهای یکدیگر را میگیرید؟ نکات مثبت هم را میبینید یا فقط نکات منفی؟ عاشق هم هستید یا معتاد به کنار هم بودن؟ همین که از اول بوده اید هستید یا همواره سعی در عاشق بهتری بودن دارید؟ به یکدیگر شانس بهتر بودن را میدهید؟ توجه داشته باشید که شما دنبال یک شریک برای مدتهای طولانی میگردید نه برای دو سه روز!

4. تست افرادی که اوقات خود را با آنها میگذرانید. آیا ارتباط با آنها واقعا برای شما لذت بخش است یا یک عادت؟

5. شریک کردن فردی در زندگی به معنی سر مایه گذاری برای آینده ی دور است نه یک بازی دو روزه. این سرمایه گذاری برای آینده ی هر دوی شما است. پس واقعا در این رابطه جدی باشید و مانند بازی نبی خیال نباشید. بازی مجددی در کار نیست و آسیب آن از سوختن در یک بازی خیلی خیلی بیشتر است.

6. فقط لذت بردن از ملاقات فردی دلیل بر شریک خوب بودن نیست!

نکته ی مهم پایانی

* قبل از هر چیزی خود را کاملا بشناسید و با خودتان و خواسته های خود کنار آمده باشید.

نظرات

  1. خودتو بسیار دوست داشته باش.وهمیشه به خودت تبریک بگو.بخاطر .....چند تا از نوشته هاتو نخونده بودم که خوندم. ونسبت به پست اوج قدرت پس از جدایی خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم.وبه مادرت بخاطر این چنین نگارش وافکار وتجربه های تو حسودیم شد!وبا خودم میگم میشه چند سال آینده مهیارمنم.....
    i hope you enjoy yourself.

    پاسخحذف

ارسال یک نظر

پست‌های معروف از این وبلاگ

چطور باانگیزه باشیم

چطور نمره تافل بهتری بگیریم؟