دعوت عادی

خیلی وقتها ما مردها دوست داریم با یکی از دوستان دختر خود ( نه اون دوست دختر، منظورم دوست عادی است ) قرار بگذاریم اما با شرایط جامعه ی ما چطور چنین قراری را با او بگذاریم در حالی که او فکر نکند که ما قصد نزدیکتر شدن به او را داریم. در کل شک نکند. پس اگر آماده ی دعوت کردم هستید ادامه ی مطلب را مطالعه کنید.

پا نوشت بخش شروع: مدتی قبل یکی از دوستانم تعریف میکرد که یکبار پسری با ترس و لرز از او آدرس شرکتی را پرسیده، دوستم از او پرسیده که چرا اینقدر میترسد و او در جواب گفته بود که چون دختر ها فکر میکنند من سر کاری سوال میکنم و جواب من را نمیدهند در حالی که واقعا دنبال آدرس هستم. پس از شنیدن این موضوع احساس کردم احتمالا آن پسر درست سوال نمیکرده است، پس چرا سایرین این مشکل را ندارند از این رو در این مطلب در مورد صحبت کردن عادی با دخترها و اینکه از صحبتهای ما برداشت خاصی نکنند بیشتر توضیح دادم.

گامها:

1. قانون اول! هرگز با او مانند پسرهایی که هیچ چیزی برای آنها مهم نیست رفتار نکنید. همه دختر دوست دارند زیبایی آنها به روی آنها آورده شود. و شما به عنوان مردی که از دختر زیبایی دعوت کرده اید باید از لباس ، مو و ... با وقار و مانند یک مرد واقعی تعریف کنید. البته واقعا اگر قابل تعریف هست در غیر این صورت چیزی نگفتن بهتر از دروغ گفتن است.

2. اما مطمئن باشید که او احساس خاص بودن نمیکند. باید طوری رفتار کنید که گویا شما همیشه با دوستان خود بیرون میروید. درباره ی سایر دخترهایی که با آنها برای صرف قهوه یا ورزش کردن بیرون میروید گاهی حرف بزنید. از جملاتی مانند " من معمولا با ژاله و شهریار این جا می آیم " استفاده کنید.

3. طوری رفتار و صحبت کنید که نشان دهید از دخترهایی متفاوت با او خوشتان می آید مثلا اگر موی او بلند است بگویید که از موی کوتاه خوشتان می آید و غیره. البته به صورتی که او گمان کند او از دید شما زشت است.

4. در انجام مراحل بالا زیاده روی نکنید، مثلا بگذارید راحت حرف خود را بزند و زیاد بین صحبت های او نپرید با اینکار او احساس میکند شما او را نادیده میگیرید و همین باعث کم و کمتر شدن دوستی عادی شما میشود.

5. همیشه به یاد داشته باشید که زنها خیلی احساسی هستند. پس تو ذوق او نزنید.

چند نکته:

* مانند عمو با او رفتار کنید، البته اگر امکان این کار هست.

* با وقار و دوست خوبی باشید ... مانند یک فامیل و دوست خوب، همیشه و همه جا. هرگز کاری نکنید که او فکر کند دوستی شما را از دست داده است، این برای زنها خیلی سنگین است.

تذکرات:

* بهترین کار فراموش کردن تمام این نکات هنگام ملاقات با او است، این کارها را از حفظ انجام دهید، ناخود آگاه!

* زیادی تلاش برای دوست معمولی بودن کردن به معنی " تو اصلا با حال نیستی " برای دختر ها است پس زیاده روی نکنید.

نظرات

  1. سلام
    خوبیــــــد ؟!
    تم جدید مبارک خیلی جالبه
    آپ هاتونم مثه همیشه جذاب و مفید و کاربردی
    راستی چرا دیگه سر نمیزنید !؟

    پاسخحذف
  2. راستی اون ناشناس من بودمااا
    missvirgin.blogfa.com

    پاسخحذف
  3. به به اقای مردونه ببخشید نتونستم بهتون سز بزنم
    مطلبتون بییییییییییی نظیر
    فقط گزینه ی 2 زیاد خوب نبود چون ما دختر ها از این واکنش متنفریم و باعث قهر خواهد شد

    پاسخحذف
  4. خوب مگه من دل ندارم ؟! چیزای جدید یاد میگیرم به هر حال !
    درسها ...![تشویش]
    قبول که همه قبولن !! اما .. کاش یه روانشناس بود که باهاش صحبت کنم ![گریه]

    missvirgin.blogfa.com

    پاسخحذف
  5. میدونی تنها اشکال قالب جدیدت چیه؟! نظر خصوصی نداره!
    اما مهم نیس
    حس میکنم شما بتونی بهم کمک کنی، من آیدی یاهو رو دارم واستون یه چیزایی رو ایمیل میکنم (چون زیاد وقت چت ندارم) شما بخونید بعد اگه وقت داشتین جوابشو برام ایمیل کنید.. لطفا

    missvirgin.blogfa.com

    پاسخحذف

ارسال یک نظر

پست‌های معروف از این وبلاگ

چطور باانگیزه باشیم

چطور نمره تافل بهتری بگیریم؟