اظهار علاقه

عاشق دختری شده اید اما قادر به بیان احساس خود نیستید؟ خب نگران نباش وضعیت عجیبی ندارید. برای حل این مشکل ادامه ی مطالب را مطالعه کنید.

پا نوشت بخش شروع: مدتی قبل یکی از دوستانم عاشق دختری شده بود، درباره ی او تحقیق کرده بود و همراه سایر دوستان به بهانه های مختلف با او هم صحبت شده بود، اما یک مشکل اساسی داشت، احساس خود را نمیتوانست بیان کند، سرخ و کبود میشد اما نمیتوانست صحبتی کند، از طرفی فرد دیگری را هم میشناسم که راحت با همه ی دخترها صحبت میکند اما وقتی به دختر مورد علاقه ی خود میرسد هنگ میکند، پس این شد که تصمیم گرفتم بیشتر در این مورد بنویسم.

گامها:

1. صادق و درست باشید. فقط با به زبان آوردن جمله ی " من عاشق تو هستم " نمیتوان صاحب قلب کسی شد، اول باید صادقانه نشان داد که میتوانید قلب کسی را فتح کنید.

2. اگر با این شخص دوست عادی هستید به او بگویید که در مورد موضوع مهمی باید با او صحبت کنید. چون در این جمله از لغت مهم استفاده شده معمولا باعث توجه بیشتر از طرف او میشود.

3. بعد از آن، با او در محلی که هر دوی شما راحت هستید و میتوانید خصوصی صحبت کنید قرار بگذارید. برای بیشتر آدمها بیان احساست قلبی جلوی جمعی از دوستان کار مشکلی است.

4. بعد با سوالات رسمی مثل " حالت چطوره ؟ " یا " چطوری ؟ " شروع کنید سپس کم کم به اصل مطلب بپردازید. برای این چند دقیقه به چشمان او مستقیم نگاه کنید. ( می خواهم چند دقیقه ی با هم صحبت کنیم، شاید حرفهایی که میزنم کمی سنگین باشن اما میخوام که احساسم رو بدونی ).

5. تمام احساس خود را در این چند دقیقه تخلیه کنید، بدون ترس و به چشمان او صادقانه نگاه کنید و حرف دل خود را بزنید. اصلا به جوابی که ممکن است بگیرید فکر نکنید.

6. جواب او مثبت یا منفی است. برای هر دوی آنها آماده باشید. اگرجواب منفی داد له نشوید. سعی کنید با او مثل قبل مانند یک دوست معمولی باقی بمانید.

نکات:

* زیاد پیشنهاد ندهید، اگر زیاد این کار را بکنید خود را بیشتر کوچک میکنید.

* آماده باشید و اگر شما را رد کرد، سعی کنید حیلی عادی رفتار کنید و با او دوست معمولی باقی بمانید.

* رفتار خوبی از خود نشان دهید، این نکته ی بسیار مهمی برای هر دختری است.

* اعتماد به نفس داشته باشید! دخترهای زیادی در این دنیا با این جمعیت زیاد هستند که آرزوی دوستی با من را دارند.

* قادر به ریسک کردن باشید، یا جواب مثبت میدهد یا منفی در هر صورت قرار نیست دنیا به پایان برسد.

* با شنیدن نه خود را بازنده بندانید در این اقیانوس ماهی های زیادی هستند. این یکی نشد اما حتما فردی بهتر منتظر شما هست.

نظرات

  1. سلام
    باز دیر اومدم و با یه عالمه مطلب جدید روبه رو شدم
    وب جدیدتون هم قشنگه و جالب اینه که دیگه فقط مردونه نیست
    بنا به دلایلی آدرسمو عوض کردم که انشاءالله توی یه پست در باره اش توضیح میدم. فعلا مطلبی توش نذاشتم

    پاسخحذف
  2. میسی بابت محبتت!
    کلافه ام
    فقط همین!

    پاسخحذف

ارسال یک نظر

پست‌های معروف از این وبلاگ

چطور باانگیزه باشیم

چطور نمره تافل بهتری بگیریم؟