تلاش برای بدست آوردن

همه ی ما مردها با دخترهایی که کمی خود را دست بالا در نظر میگیرند رو به رو شده ایم، درست است که کار آنها در نگاه اول احمقانه به نظر میرسد اما در کل روشی برای فیلتر کردن مردها و سنجش میزان علاقه ی آنها است. اگر برای رسیدن به کسی یا چیزی واقعا تلاش نکنید خیلی زود از آن زده خواهید شد و همین طور عکس آن، اگر برای آن خیلی زیاد تلاش کنید اما چیزی به دست نیاورید به مرور سرد خواهید شد. پس اگر اماده ی ایجاد تعادل بین این دو حالت برای بدست آوردن احساسات دختری هستید ادامه ی مطلب را مطالعه کنید.

پانوشت بخش شروع: طی همین سه چهار ما گذشته بین دوستان اطراف خودم دوستی های موفق و ناموفق بسیاری را دیدم. یکی از عوامل مهم در پایداری دوستی های موفق تعادل بین تلاش و بدست آوردن است. این موضوع بهانه ی شده تا کمی بیشتر در این مورد بنویسم.

راهکارها

1. دو طرفه، همیشه اطراف او نباشید، اگر ملاحظه کردید که او هم علاقه به صحبت کردن با شما دارد، مسیر خود را ادامه دهید. ( همیشه به این موضوع توجه داشته باشید که عشق احساسی دو طرفه است، اگر فردی گرفتار عشق یک طرفه است یعنی هنوز به بلوغ فکری و احساسی نرسیده است. )
2. هرگز همیشه ، تا از او اس ام اس گرفتید یا تماس تلفنی داشتید، در جا جواب او را ندهید.
3. اگر از شما خاصت به بیرون بیایید، از "شاید" استفاده کنید، به جای "حتما، البته و آره "بهتر است کمی دو پهلو جواب دهید.

از آنجایی که بعضی از مخاطبان این وبلاگ بر خلاف تصور اولیه ی من دخترها هستند. چند نکته هم برای آنها نوشتم، برای توجیه توجه نکردن خود به تماس های پسر مورد نظر خود میتوانید از جملات زیر استفاده کنید:

• ای وای، ببخشید که جواب تلفنت او ندادم. حسابی مشغول کاری بودم.
• باید برم، اما یه کم دیگه وقت دارم ... نه ای باید بروم.
• تو چشمهای او برای دو سه ثانیه نگاه کنید بعد دو سه ثانیه هم به اطراف نگاه کنید، شما چشمان زیبایی دارید پس سعی کنید که او کمی دنبال بدست آوردن چشمان شما باشد.
• او را لمس کنید و به او تعارف کنید، اما گاهی هم او را دنبال خود بکشید.

حالا نکاته ی برای آقایون:

• کاری داشتم و تلفنهام رو نمیتونستم جواب بدم.

نکته ی خیلی خیلی مهم
اولا از این جملات خیلی استفاده نکنید ، دوما در ابتدای متن از تعادل دست نیافتنی بودن و دست یافتنی بودن صحبت کردم، پس در هیچ کدام زیاده روی نکنید تا تعادل رابطه ی خود را حفظ کنید.

سخن آخر: طلا ارزشمند است چون دست نیافتنی است، اما دور است دسترس هم نیست، پس دست نیافتنی باشید تا ازرشمند شوید و دست یافنتی باشید تا فراموش شدنی نباشید.

نظرات

  1. اکر یه پسر این رفتارو با من داشته باشه ازش دلسرد میشم و اگر تکرار کرد مثلا چند بار جواب اس ام اسمو دیر داد کلا از چشمم میفته

    پاسخحذف
  2. بسیار عالی بود.واقعا فوق العاده

    پاسخحذف

ارسال یک نظر

پست‌های معروف از این وبلاگ

چطور باانگیزه باشیم

چطور نمره تافل بهتری بگیریم؟