اتصالی

خمیازه هام زور زیادی دارن
به زور حرف میزنم
به زور مینویسم
احساس زور شدیدی روی شکمم دارم

در کل نابود شده ام

احساس یک جنگجو دقیقا یک دقیقه قبل از نبرد رو دارم

زیاد جدی نگیرین

وقتی واقعا فشار یه مردی زیاد شد به این مرحله میرسه، این یعنی برای حل مشکل آماده ام و ذهنم روی موضوع خاصی تمرکز کرده است. اما این تنها معنی این حالت نیست، یعنی در این وضعیت من بیشتر از هر زمان دیگری متوجه عزیز ترین فرد زندگی خودم هستم. پس وقتی به این روز افتادم کمتر از جمله " کمی درکم کن " استفاده میکنم، چون در این حالت من هستم که باید همه چیز و همه کس را درک کنم نه آنها.

من یک مرد هستم در میدان نبرد با یک مشکل، اگر درست نجنگم یعنی مرد کاملی نیستم، پس سرم رو میندازم پایین و روی حل مشکل ( نه خود مشکل ) تمرکز میکنم.

تو مردی در حال نبردی شاید نیاز به پشتیبانی احساسی یا فرد دیگری نداشته باشی اما بعدش میبینی که انگیزه ی جنگیدنت همین فرد بوده پس اگر نمیخواهی ببازی بیشتر از هر زمان دیگری مراقب رفتارت با انگیزت باش. بازم میگم هرگز از جمله ی " کمی درکم کن " استفاده نکن، این تو هستی که باید همه چیز و همه کس را درک کنی نه آنها.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

چطور باانگیزه باشیم

چطور نمره تافل بهتری بگیریم؟