مهربانترین مرد

همه ی دخترها یک مرد واقعا مهربان را دوست دارند.

پا نوشت بخش شروع: در مطالب قبلی در مورد شناسایی فرد مناسب و شروع یک رابطه ی کامل صحبت کردم، اما تداوم یک رابطه بسیار پیچیده تر از ایجاد آن خواهد بود. بسیار پسرها هستند که کارنامه ای پر از دوستی های یکروزه دارند. پس اگر مایل به ادامه ی دوستی خود با دختری تا آخر عمرتان هستید، ادامه ی مطلب را مطالعه کنید.

راهکارها

1. مراقبت: مراقب او باشید. اگر بار سنگینی دارد آنرا برای او حمل کنید، درب را برای او باز نگهدارید، برایش دسته گل بخرید، تولد فوق العاده برای او ترتیب دهید ، درب اتومبیل را برای او باز کنید ، کت خود را در سرما به او بدهید و دور او حلقه بزنید و هزاران هزار رفتار دیگر که نشان دهنده ی علاقه ی شما با او است را انجام دهید و در کاری کوتاهی نکنید.

2. گوش دهید: به او گوش دهید و بین صحبتهایش نپرید. فقط گوش کنید، البته شنونده فعال و با احساسی باشید. نه فقط مثل ... نگاه کنید.

3. مهربان باشید: فقط برای جلب توجه با دخترها مهربان نباشید. واقعا فردی مهربان باشید. مطمئن باشید او این رفتار شما را جبران خواهد کرد. محیطی آرام فراهم کنید. کیف سنگین او را حمل کنید. کمی مهربان بودن، شما را به اوج پادشاهی در افکار او خواهد برد.

4. صادق باشید: به چیزی که میگویید با عمل کردن به آن معنای واقعی بدهید و همیشه صادقانه حقیقت را بگویید، چیز نگفتن بهتر از دروغ گفتن است، مثلا اگر چشمان او واقعا زیبا نیستند لزومی ندارد از چشمانش تعریف کنید. شاید در ظاهر به روی شما نیاورد اما خودش نکات مثبت چهره ی خود را از شما بهتر میداند.

5. به مشکلات او گوش کنید و محیطی راحت برای او فراهم کنید: اگر مشکلی دارد قبل از هر عملی از او بپرسید که کمکی از دست شما بر می آید یا خیر. آنوقت با دقت به صحبت های او گوش کنید. بیشتر دخترها وقتی مشکل خود را برای شما بیان میکنند، هدف آنها فقط بیان کردن مشکل و شریک کردن شما در احساساتشان است و منظور آنها وارد عمل شدن شما نیست، مطمئن باشید اگر کمک بخواهند خیلی واضح به شما خواهند گفت.

6. دست او را بگیرید: با اینکار احساس آرامش و توجه بیشتری را ایجاد میکنید. شاید برای بار اول کمی مشکل باشید اما شما باید این سد را بشکنید. او را در آغوش بکشید، با این کار او احساس امنیت و توجه بیشتری میکند. همه ی صحبت ها در مورد توجه و امنیت بیشتر است، شما به عنوان مرد این رابطه باید همیشه به این دو فاکتور توجه ویژه داشته باشید.

7. وقتی دوستان او را ملاقات میکنید، با آنها خوش رفتار باشید: دخترها از معرفی دوست پسرشان به جمع دوستان لذت میبرند اما زیاده روی در صحبت با دوستان او ممکن است باعث ناراحتی و شک شود.

نکات

• این راهکارها را فقط به منظور مراقبت از او به کار ببرید. همه ی دخترها به یک اندازه خودمحور نیستند و این ربطی به خودمحور بودن آنها هم ندارد. پس صادقانه مراقب او باشید، نه بزرگتر او شوید.

• زبان ما مردها با دخترها فرق دارد، پس اگر جمله ی کوتاهی گفتید برای روشن تر کردن منظور خود آنرا باز کنید، مثلا اگر گفتید " من عاشق تو هستم " در ادامه ی آن بگویید " معنی واقعی عشق ".

• اگر او فقط با شما یک دوست است، خوب همین هم یک نکته ی مثبت در رابطه ی شما است، اگر کمی با دقت باشید این دوستی را میتواند به عشق تبدیل کنید.

اخطارها

• عصبی و بد اخلاق نباشید! هیچ دختر دوست ندارد که دوست پسر او مانند یک حیوان وحشی به نظر برسد. او ناخود آگاه شما را رد میکند و به پسرها دیگر توجه میکند.

• دادن کت خود در سرما به دختری برای بعضی از آنها به معنی علاقه ی شدید شما به او است. اگر او کت شما را رد کرد، یعنی زیاد به شما علاقه ندارد. پس زیاد دور و ور او نباشید.

• همه ی دخترها چیزهای مشابه ی را دوست ندارند! با دقت باشید و واکنش های او را زیر نظر داشته باشید. پیشنهاد میکنم قبل از شروع هر رابطه ی مدتی دختر مورد نظر خود را زیر نظر بگیرید و رفتار او با سایر پسرها با دقت مشاهده کنید. با این روش بیشتر با اخلاق او آشنا میشوید.

• توصیه میکنم پسرهایی که میخواهند با سایر دخترها دوستانه رفتار کنند و در روابط روماتیک خود موفق باشند از نکات این متن استفاده کنند.

نظرات

  1. آفرين
    تا حدي توقعات ما دخترا رو عنوان كردي
    بابا بياين كمتر همو سركار بزاربم
    بعضي از جداييها حاصل ي سري سوئ تفاهم حل نشده بين دختر پسرهاست
    اگه همو دوست داشته باشن انقدر بحث ميكنن تا حل شه اگه نداشته باشنم كه اصلا دليلي نميبينن به هم توضيح بدن
    عين دئست پسر من كه در اخر بعد از خيانت به م گفت حلالم كن
    بازم اس ام اس داد كه ي تار موي گنديدتو به صدتا دختر ديگه نميدم
    عجبا ماها عين گوسفند قربوني هم تو عزا هم تو عروسي ذبح ميشيم

    پاسخحذف

ارسال یک نظر

پست‌های معروف از این وبلاگ

چطور باانگیزه باشیم

چطور نمره تافل بهتری بگیریم؟