عشق خجالتی


از خجالتی بودن دوست دختر خود و سعی نکردن او در بهتر شدن رابطه عاشقانه خود خسته شده اید؟ از تغییر نکردن او از روزی که با او آشنا شدید تا حالا خسته شده اید؟ اگر واقعا از این وضعیت خسته شده اید، شاید زمان آن رسیده است تا تغییرات اساسی را شما ایجاد کنید.

پا نوشت بخش شروع: به نظر من میزان شیب پیشرفت یک رابطه ی عاشقانه دست مرد و میزان تداوم آن دست زن رابطه است. پس اگر تغییری در رفتار دوست دختر خود از اول رابطه خود تا حالا مشاهده نکرده اید یعنی شما کم کاری کرده اید نه او، پس در این مطلب به بررسی روشها افزایش عشق در رابطه ی عاشقانه میپردازم.

گامها

1. اول از همه چند روز در سال شما یکدیگر را از نزدیک میبنید؟ پاسخ به این سوال بسیار مهم است. اگر این ملاقاتها سیکل خواصی دارند، سعی کنید آنرا عوض کنید البته این کار را با دقت انجام دهید تا باعث شک نشود.

2. به او پیشنهاد کنید که هر دوی شما برای بهتر شدن رابطه ی خود سعی کنید. معمولا جواب مثبت میگیرید اما ممکن است به دلیل خجالتی بودن او جوابی نگیرید. در هر حال شما سعی خود را بکنید. اگر واقعا او تمایلی نداشت به او زمان بدهید،" خوب نظرت راجع به سه یا شش ماه دیگر چی است، آن زمان شروع کنیم؟ " گاهی آدمها در حریم خصوصی خود مسائل و مشکلاتی دارند که به آنها اجازه نمیدهد برای مدتی با کسی صمیمی تر از قبل شوند، پس به او زمان دهید.

3. از او درباره ی دلیلش در تمایل نداشتن برای بهتر کردن رابطه ی خود توضیح بخواهید. البته قبل از پرسیدن این نوع سوالها حتما از توانایی خود در درست سوال کردن مطمئن باشید، گاهی فقط با کمی بی دقتی در لهن صحبت همه چیز به هم میخورد. با کمی شوخی کردن بحث را پیش ببرید و آرام آرام به او فرصت دهید تا توضیح دهد. به او فرصت دهید تا فکر کند و هرگز او را تحت فشار قرار ندهید.

4. در صحبتهای خود برای بهتر شرح دادن موضوع هرگز اسمی از دخترها و پسرها دیگر نیاورید، همیشه مد نظر داشته باشید این رابطه ی شما است، نه آنها، پس مقایسه آن با سایرین کار اشتباهی خواهد بود. به جای مقایسه، رویاهای خود را به زبان بیاورید اما نه یکباره، بلکه بگذارید او صحبت کند و شما هم همراه او شوید.

5. دوباره ی آینده ی رابطه ی خود را مرور کنید. اگر از هر دری وارد میشوید با بن بست روبه رو هستید، خوب آینده ی رابطه خود را به کمک خود او مرور کنید، البته با کمک او نه فقط با توجه به گفته های او، این شما هستید که در حال بررسی کردن این رابطه هستید و او فقط به شما کمک میکند تا بهتر آینده بین باشید. حالا که به اینجا رسیدیم، امیدوارم آینده ی خوبی پیش روی شما باشد!

نکات

* همیشه با فردی که کمی در بهتر کردن رابطه ی عاشقانه ی خود با شما خجالتی است موضوع را راحت بگیرید و به او فشار نیاورید، یا این کار بدتر باعث هراس و آشفته شدن او میشوید.

نظرات

  1. کوچیک دلتم
    نوشته های زیبایی داری تو وبلاگت
    ادامی بده
    آرزوی سلامتی و شادی پایدار برای همه دوستان

    پاسخحذف

ارسال یک نظر

پست‌های معروف از این وبلاگ

چطور باانگیزه باشیم

چطور نمره تافل بهتری بگیریم؟