سریع پول در آورید

برای همه ی ما پسرها لحظاتی رخداده است که در آن وقتی از یک دوست عزیز که پسر نیست خداحافظی کرده ایم جیبهایمان خالی بوده است. پس این بهانه ی شد تا راه هایی برای پر کردن جیب در سه سوت را برایتان بنویسم. جوب میخواهید همین الان جیبهایتان پر از پول شود، پس ادامه ی مطلب را مطالعه کنید.
پا نوشت بخش شروع: از لفظ دوست دختر استفاده نکردم چون واقعا این لغت با فرهنگ بالا و عالی عده ی نابوده شده است. اگر کسی لغت جایگزینی پیدا کرده که معنی سابق و اصلی دوستی که دختر است - و نسبت به او احساس خاصی داریم که اون رو از دیگران متمایز میکند و یک سری باید و نباید هایی اختیاری و صد در صد یک سری بایدها و نبایدهای اجباری را برای ما دارد – را در ذهن دارد لطفا در بخش نظرها بنویسد. ممنون


1. کارهایی که حقوق آنها با پایان روز حساب میشوند، میتوانید به عنوان کارگر در میادین خاصی بیستید، البته میدان را با توجه با تواناییهای خود باید انتخاب کنید، اگر هیچ استعدادی در کاری ندارید پشنهاد میکنم قبل از دوست شدن با دختری اول فکری برای خود بکنید. حالا که هیچ استعدادی ندارید دور بفتید و درب تک تک خانه ها را بزیند و ببنید کاری ندارند؟!؟
2. چیزی را بفروشید، ضبط صوت قدیمی یا هر چیزی که از آن به ندرت استفاده میکنید را بفروشید، با این روش جلینگی پول در می آورید، توجه داشته باشید که آن وسیله برای شما و صاحب دیگری نداشته باشد که بعدا مشکل ساز شود.
3. به سایتهای خاصی که در قبال نظر شما مبلغی به شما پرداخت میکنند. البته بیشتر این سایتها انگلیسی هستند پس باید از دوستانتان در خارج از کشور کمک بگیرید، البته اگر سایتی میشناسید که در ایران هم همین کار را میکند آنرا در بخش نظر ذکر کنید ، ممنون
4. پول خیابانی در آورید، اگر به وسیله ی موسیقی خاصی وارد هستید یا کار دیگری، خوب، دست به کار شوید و با نمایش آن به عابرها پول بگیرید، البته مراقب سایر بروبچه های خیابانی باشید و موقعیت مناسب را انتخاب کنید.
5. آگهی پخش کنید، به موسسات خاصی که برای اینکار هستند سر بزنید، اسم نمیارم چون تبلیغ مجانی میشود، اگر مایلید در این خط نام موسسه ی شما ذکر شود پول دهید! همین الان! برای پیدا کردن آدرس این موسسات میتوانید از بروچی که اینکار را دارند بپرسید.
6. طلای کثیف، در سطل آشغالها نگاهی بیندازید و قوطیهای کنسور و پلاستیکی را جمع کنید و با فروش آنها پول در آورید، در مورد راه و روش فروش نگفتم چون کلی راه داره که بعضی از آنها واقعا پر مخاطره هستند.
7. شیرینی ها و لوازم دست ساز درست کنید و آنها را بفروشید، جعبه سازی و سفال گری هم در این دسته جا دارند. مطمئن باشید فروشنده های بی استعداد کالاهای شما را خواهند خرید.
8. درست درس بخوانید و معلم خصوصی شوید، یا در همان دانشگاه یا مدرسه خود یا از طریق معرفی دوستان و آشناها یا موسساتی خاصی که این کار را انجام میدهند.
9. موسساتی هستند که روی اتومبیل شما تبلیغ می چسبانند و در قبال آن پولی به شما میدهند، باز اسم نمیبرم اما اگر کمی دقت کنید روی بدنه و مخصوصا درب جلوی بعضی اتومبیل ها تبلیغها را خواهید دید.

توجه کنید که در همه ی این موارد باید تیز باشید و از موقعیت استفاده کنید در غیر این صورت من مسئول جان شما نیستم.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

چطور باانگیزه باشیم

چطور نمره تافل بهتری بگیریم؟