خوش عکس 4

در این مطلب نکات مربوط به عکس برداری را تمام میکنیم و به ذکر چند تذکر مطلب را تمام میکنیم.

کلام مردونه: بلاخره این مطلب هم تمام شد! امیدوارم از این پس خوش عکس تر از پیش باشید، البته شما که همیشه خوش عکس بودید!

بازگشت به ابتدای مطلب
بازگشت به بخش دوم مطلب ( خوش عکس 2 )
10. بازگشت به بخش قبل ( خوش عکس 3 )

11. تا جایی که ممکن است دست و اعضای بدن را به تن و سر خود نزدیک کنید. با اینکار کمی برجسته تر به نظر میرسید و خوش عکس تر خواهد بود. * استثناء: خانم ها معمولا کمی دست های خود را از بدن فاصله میدهند، چون اگر دستها را به بدن بچسبانند، عضلات شل بازوی آنها خیلی خوب به نظر نخواهند رسید!

12. سه ثانیه قبل از آنکه عکس گرفته شود، سر خود را پایین بندازید و به آرامی آنرا صاف کنید. دستان خود را تکان ندهید. زمانی که در حال صاف کردن سر خود هستید، لبخند بزنید. زمانی که عکس در حال گرفته شدن است، لبخند شما باید در عادی ترین حالت خود باشد. با آرامش و احساس راحتی کامل به لنز دوربین نگاه کنید. شاید انتقال حس راحتی از چشمان برای همه راحت نباشد اما سعی کنید انتقال احساس از راه چشم را یاد بگیرید.

13. به دوربین نگاه نکنید، از دریچه ی آن نگاه کنید ( یعنی با چشمان خود روی لنز فکوس نکنید، به سمت دوربین اما افقهای دور را ببینید ).

تذکرها:

1. عکس شما باید شبیه شما باشد. از طبیعت زیبای خود نترسید، کم کم از عمل جراحی عکس هادست بردارید. در سیستم های ارتباطی اینترنتی از عکسهای عادی استفاده کنید، تجریه نشان داده است، افرادی که واقعا دنبال دوستی های خوب هستند، به عکسهای عادی توجه میکنند.

2. از شکم بزرگ خود ناراحت نباشید، وقتی عکس میگیرید با نفس نکشیدن دنبال کوچک کردن آن نباشید، با اینکار فقط بدتر و غیرعادی تر خواهید شد و همه متوجه میشوند که تحت فشار بوده اید!

3. گاهی قرار دادن یک دست روی دست دیگر باعث چروک شدن لباس شما میشود، قبل از استفاده از این فرم در عکسها لباس خود را چک کنید.

4. مردها: شاید، آرایش کردن در ابتدا کمی برای شما مشکل باشد، اما کم کم در خلوت سعی کنید به چهره خود کمی برسید.

مطالب وابسته:

جذاب تر از همیشه
قرار خوش

نظرات

  1. من كه هميشه بد عكسم اما استثنا هم داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ميگم منم مي خوام حامي باشم
    بايد چي كار كنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

    پاسخحذف

ارسال یک نظر

پست‌های معروف از این وبلاگ

چطور باانگیزه باشیم

چطور نمره تافل بهتری بگیریم؟