معروفتر از همیشه

با توجه به دلایل شهرت، روشهای متفاوتی هم برای مشهور شدن وجود دارد. بهترین آشپز، موسیقی دان، بازیگر و حتی دانشجو و یا شرکت تولیدی در زمینه ی خاصی، هر کدام برای معروف شدن باید روشهای متفاوتی را انتخاب کنند. اما همه ی این روشهای بر پایه یک سری اصول کلی بنا شده اند که برای هر نوع شهرت به آنها نیاز است. در این مطلب به بررسی این اصول پایه ای میپردازیم. پس اگر آماده ی مشهور شدن هستید ادامه ی مطالب را مطالعه کنید.


راهکارها:
1 – به تعداد افراد معروف روشهای معروف شدن وجود دارد، هر کسی بر اساس توانایی های بالاتر خود راهی را انتخاب میکند برای پیدا کردن این توانایی منحصر به فرد به ذکر چند نکته میپردازیم:
* شناسایی زمینه های کاری مورد علاقه یکی از مهمترین گامهای موفقیت است، پس در مورد توانایی های خود و آنچه به آن علاقه دارید بیشتر و دقیقتر فکر کنید و آنها را در لیستی یادداشت کنید.
* یکی از راه های معروف شدن، پیشگام بودن است. بسیاری از خواننده ها نه صدای خوبی داشتند و نه چهره ی خوب، بلکه فقط اولین فرد در ایجاد صدایی خاص بودند، مثل الکس! جدا میگم سعی کنید در انجام کارها پیشگام باشید.
* در سالهای اخیر شاهد معروف شدند افراد با ویژگیهای خاص بودیم. مثلا افراد چاق مدل شدند و عکسهای آنها روی مجلات و روزنامه های چاپ شده است، پس شکستن تابو ها هم روشی برای معروف شدن است.
* در زمان و مکان درست بودن بسیار مهم است، فرض کنید سالن اجتماعات دانشگاه آتش گرفته است، شما دقیقه کنار کپسول آتش نشانی هستید و خیلی قهرمانانه آتش را خاموش میکنید. در این جالت در زمان درست آتش سوزی در مکان دقیق کپسول بوده اید. با این روش صد در صد معروف میشوید.
2 – روشهای ذکر شده در لیست بالا، راهکارهای شناسایی روشهای معروف شدن است اما حالا به ذکر چند مثال میپردازیم.
* تمرکز در گرایش خاصی از صنعت یا هنر و توجه ویژه به آن و فراموش کردن هر آنچه غیر مرتبط است در دنیای امروز یکی از راه های معروف شدن است. پیشنهاد های بسیاری پیش روی هر فردی است اما یک سو کردن و پیش بودن انها در جهت رسیدن به هدف خاصی در گرایش خاصی از علم کلید موفقیت و رشد و جا افتادن در کار است.
* دقت و توجه به گفته های مردم و یا مصرف کننده های اصلی. شاید یک بازیگر به دلیل زیبایی معروف باشد نه بازی هنری یا شاید یک شرکت به دلیل ترک بودن تمام کارکنانش معروف باشد نه کیفیت کالا، مهم پیش رفتن کار است و معروف بودن، نه نوع آن. در این حالت از ابزارهای متفاوتی برای رسیدن به هدف اصلی یعنی فروش کالای بیشتر و فروش فیلم بیشتر استفاده کردیم.
* نباید آرزوهای خود را دنبال کنید باید با آن رقابت کنید.
* کلید موفقیت داشتن زندگی راحت است، زندگی کنید و افسردگی و پاز بودن را کنار بگذارید.
* حرفه های مختلف را امتحان کنید، اگر امتحان نکنید چطور توانایی های خود را شناسایی کنید؟
نکات:
* آشنایی با افراد معروف در اطراف محل زندگی و سپری کردن زمان با آنها روشهای بسیاری را به ما یاد خواهد داد.
* با روزنامه ها و مجله های محلی همکار کنید و سعی کنید مطالب خود را گسترش دهید.
* پول بسیار مهم و با ارزش است، اما طلا از آن بهتر است اما بهتر و با ارزشتر از همه این ها، دوستان و افراد هستند. پس با همه دوست باشید در مورد معرفی کردن خود بیشتر مطالعه و در همان چند ثانیه ی اول آشنایی خود با افراد اطلاعات کامل رد و بدل کنید.
* شما هم مثل بسیاری از افراد جامعه ی خود حق دارید که معروف باشید. پس مسیر خود را ادامه دهید و از چیزی نترسید.
* به سایر دوستان و افراد جامعه کمک کنید، منظورم کمک مالی نیست. در روند انجام کارهاست که تجربه بدست می آوریم. پس با کمک به دیگران کسب تجربه کنید و از خود تصویری فراموش نشدنی در ذهن ها بسازید.
* تسلیم سختیهای زندگی نشوید!
* تمام تلاش و ذوق خود را در کار بگذارید تا بهترین جهان باشید.
* شهرت ابعاد دارد، فقط معروف شدن در جامعه مطرح نیست، گاهی فقط معروف بودن بین جامعه ی دوستان هم کافی است.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

چطور باانگیزه باشیم

چطور نمره تافل بهتری بگیریم؟