جذاب تر از همیشه

خسته به نظر میرسید؟ زنها از شما فراری هستند؟ از این شرایط خسته شده اید و نیاز به کمی تغییر دارید؟ اگر آماده تغییر هستید، ادامه ی مطلب را مطالعه کنید.

کلام مردونه: جذاب بودن برای همه ی ما مهم است، زن و مرد فرقی نمیکند، گاهی شاهد آن هستیم که بعضی از هم سن و سال های ما با عجیب کردن چهره ی خود سعی در جذب سایرین میکنند اما همه میدانیم مردم فقط برای چند ثانیه جذب مدهای عجیب میشوند، پس چه کنیم که همیشه جذاب به نظر برسیم!

راهکارها:

1. نظافت: حداقل روزی یکبار حمام بروید. تمیز بودن هم حس خوبی به خود شما میدهد م هم برای سایرین عمری مهم است. علاوه بر استفاده از صابون از شامپوهای بدن خوشبو هم استفاده کنید. بعد از حمام حتما دستها و صورت خود را با حوله ی مجزا خشک کنید و از لسیون های بدن استفاده کنید. دستها، آرنجها و پاها را فراموش نکنید. از مواد خوش بود کننده ی مناسب استفاده کنید. ادکلان، لسیونها ی مناسب، اسپری ضد تعرق، خوشبو کننده های دستها را فراموش نکنید. هرگز از ادکلان برای خوشبو کردن دستها استفاده نکنید، ادکلانها به دلیل تعرق دستها تغییر بو میدهند و تند و بد بو نظر خواهند رسید، پس برای خوشبو کردن دستهای خود از عطرهای مخصوص دست استفاده کنید. ادکلان خود را حداکثر طی نه ماه استفاده کنید. ادکلان خود را به مرور عوض کنید و تنوع داشته باشید.

2. دندانها: برای نظافت دندان های خود برنامه داشته باشید. از مسواک، نخ دندان و ضدعفونی کننده حتما استفاده کنید. حداقل سالی سه بار برای چکاپ به دندان پزشک خود سر بزنید. از خمیر دندان های با کیفیت و آب سالم برای شستشوی دندانهای خود استفاده کنید. هر ساعت یکبار به کمک دستان بوی دهان خود را چک کنید.

3. نظم: در نظافت خود نظم داشته باشید. ناخن های خود را بگیرید و هفته ی یکبار به آنها سوهان بزنید، نظافت زیر ناخن ها را هم فراموش نکنید. برای مردها نیازی به انجام کار دیگری نیست. آدمهای تمیز همیشه جذابتر از سایرین هستند!

4. مدل مو: سالن آرایش خوبی پیدا کنید. از مدلهای جدید و به روز استفاده کنید. در انتخاب مدل موی خود واقعیت گرا باشید و مدلهای خیلی غیر عادی انتخاب نکنید. گاهی به موهای خود استراحت دهید، بعد از حمام همه ی آنها را به سمت پایین شانه کنید، با اینکار دیرتر به ریزش مو دچار میشوید. موهای خود را ماهی یکبار کوتاه کنید، حتی اگر مایل به بلند کردن آن هستید، برای مرتب شدن ماهی یکبار به سالن آرایش سر بزنید.

5. پوست: هفته ی یکبار پوست صورت خود را با بخار آب به مدت ده دقیقه تمیز کنید. با اینکار دانه های سیاه که ناشی از آلودگی هوا هستند از حفره های پوست شما خارج میشوند. برای اینکار از دستگاه بخور استفاده کنید. دستمال بزرگی را روی سر خود قرار دهید تا بخار دستگاه روی صورت شما و زیر دستمال جمع شود. با اینکار بسیار محسوس پوست شما براق و تمیز تر خواهد شد. از مواد شوینده ی پوست صورت مناسب استفاده کنید، از شامپوهای خاص صورت استفاده کنید. لبهای خود را چرب کنید تا زیبا و صاف به نظر برسند.

6. مدل مخصوص خود شما: 1. مدل خاصی از جین پیدا کنید و آن چیزی که برای فرم بدن شما مناسب است انتخاب کنید. 2. لباسی که در آن احساس راحتی میکنید انتخاب کنید، هیچ چیزی بهتر از راحتی نیست. 3. لفش های مناسب و خوب استفاده کنید و همیشه آنها را متناسب را موقعیت استفاده کنید. 4. از رنگهایی که به شما شادی میدهند استفاده کنید، چند رنگ متنوع یا تک رنگ، هر سبکی که دوست دارید. 5. سیاه کمی جذابتر است، اما در ایران مردم زیاد سیاه استفاده میکنند پس رنگ سیاه را با سایر رنگها ترکیب کنید. 6. از لباسهای مارک استفاده کنید، حتی لباس زیر خود را هم مارک بخرید.

7. رقص: انواع رقصها را کمی یاد بگیرید. روزی کاربردی خواهند بود! تحقیقات نشان میدهد رقص مانع افسردگی است و باعث اعتماد به نفس میشود.

8. آرایش: کمی ابروهی خود را بر دارید، زیاده روی نکنید، فقط کمی بین دو ابرو و اگر لازم است کمی از دو انتهای آن، غیر عادی نباشید، بر داشتن ابرو فقط برای بازتر شدن چهره است، چهره ی شما باید جذاب باشد نه ابروهای شما!

9. فرم بدن: هر روز ورزش کنید. در ورزش هم زیاده روی نکنید، از موارد حجم دهنده ی عضلات استفاده نکنید، فرم بدن ورزیده اما طبیعی داشتن خیلی خیلی بهتر از غیر عادی عضلانی بودن خواهد بود. پس درست ورزش کنید، از وزنه های مناسب استفاده کنید، فقط روی نقاط خاصی از بدن تمرکز نکنید، کل بدن خود را ورزیده کنید.

نکات:

1. قبل از هر کاری خودتان را پیدا کرده باشید و سعی کنید راحت باشید، اگر تغییری در راه است، از خود شما سر چشمه میگیرد نه از سایرین!

2. راحت و آرام باشید، برای بنده شدن باید آرام بود و خشمگین نبود.

3. لبخند بزنید! لبخند هم افزایش دهنده ی اعتماد به نفس هست و هم جذاب.

4. اگر از سایر مردهای کوچکتر هستید، نگران نباشید، جذاب بودن به کوچک و بزرگی نیست!

5. تحقیقات جدید نشان میدهند که تعداد زیادی دوست معمولی و حتی نه خیلی نزدیک داشتن بسیار بهتر و موثرتر از تعداد کم اما دوستان همیشگی و قوی داشتن است، با دوستان خیلی عای خود قرار بگذارید و تفریح کنید.

6. اگر فردی را دوست دارید اما از نظر فکری به هم نزدیک نیستید، سعی در تغییر دادن خود نداشته باشید. با اینکار فقط اوضاع بدتر میشود و در دراز مدت جواب خوبی نخواهد داشت. اگر او شما را به خاطر چیزی که هستید دوست ندارد، بی خیال شوید و فرد دیگری را پیدا کنید.

7. احساس دیگران به شما بازتاب اعتقاد خود شما به خودتان است، پس مانند یک فرمانده نظامی محکم و مرتب باشید.

8. از عطر استفاده کنید. همیشه بوی خوبی بدهید. عطر خوبی پیدا کنید و از بوهای طبیعی استفاده کنید. ادکلن خود را به هوا نزنید و از بین آن عبور کنید، ادکلن خود را جای درست اسپری کنید تا بوی آن برای ساعات طولانی پایدار و زیاد باقی بماند. برای مثال هرگز ادکلن را به دستان خود نزنید. برای این کار خوشبو کننده های خاصی با ترکیبات خاص خود وجود دارد!

9. هر روز مقدار زیادی آب بخورید. با اینکار هم پوست بهتر و هم احساس بهتری خواهید داشت و از بوی بد دهان هم طی دراز مدت جلو گیری میکند.

10. سوپ یکی از بهترین مواد غذایی است، حتما در رژیم غذایی خود از سوپهای متنوع استفاده کنید.

11. صابون مناسب استفاده کنید، صابون واقعا بسیار مهم است، هر صابونی را استفاده نکنید و اگر فکر میکنید در دانشگاه یا محل کار خود صابون مناسب ندارید، یک صابون شخصی همراه خود داشته باشید.

12. ورزش های رزمی یکی از بهترین راه ها برای کاهش وزن و تداوم وضعیت بدنی مناسب هستند، خیلی خیلی بهتر از بدن سازی کارایی دارند.

13. عینک خود را همیشه تمیز نگهدارید، وضعیت عینک افراد بهترین روش برای شناختن میزان توجه آنها به امور اصلی زندگی است.

14. جذاب تر بودن برای دوست دختر یا دوست پسر خود بسیار خوب است، اما افراد تنها هم نیاز به جذاب بودن دارند پس به دلیل تنهایی از این عمر قافل نشوید.

15. همیشه به یاد داشته باشید، زیبایی زیبایی را جذب میکند، اعتماد به نفس اعتماد به نفس را جذب میکند، بالغ بالغ را جذب میکند. هر چقدر بهتر باشید، بهتر ها را جذب میکنید. اگر روی خوشحالی خود متمرکز باشید، شادی ها را به خود جذب خواهید کرد.

16. اعتماد به نفس بالا و روی پای خود بودن باعث جذب همه میشود.

17. سیاه بپوشید! هیچ چیز بیشتر از زنگ مشکی سایرین را جذب نمیکند. از کت و شلوار مشکی استفاده کنید و رنگهای دیگر را بر اساس رنگ مشکل لباس خود انتخاب کنید. البته تک رنگ مشکی پوشیدن جالب نیست.

18. قرمز هم زنگ جذابی است، از خطوط قرمز یا برای لباسهایی که تمام آن پیدا نیست از زنگ قرمز در کنار مشکی استفاده کنید.

لوازم مورد نیاز:

* لباس هایی که بدون زنگهای شدید جذاب هستند.
* شامپو و لوازم نظافت مناسب.
* کمی آرایش
* اعتماد به نفس
* احترام به نفس

مطالب وابسته:

زندگی متعادل
شخصیت، جوانمردي‌ و شرافت‌
مهربانترین مرد
معاشرت با دخترها
درک یک دختر

نظرات

  1. سلام
    خيلي وقت بود نديده بودمت
    ايده ي جالبيه كه گذاشتي
    عجبي دست از سر مردونه برداشتي و اسمت رو برام نوشتي!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخحذف
  2. من اپم
    مياي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخحذف
  3. هی مرد
    راجع به نکته ای که در مورد ابرو گفته بودی موافق نیستم، البته این مسئله اینجا جا نیافتاده و پسرا فکر میکنن هرچی ابرو نخ تر باشه آدم باکلاس تره، در عوض من با هر کی رابطه داشتم تو رفتارش که دقت میکردم از ابرو ورداشتن پسرا نفرت داشته. به هر حال توصیه خوبی به پسرا نیست چون تو ممکنه بگی فقط کمی تمیزش کن، اما بقیه میرن آرایشگاه میگن داداش لطفا باروهام رو هم یه تیغی بزن!!!
    من حیث المجموع خوب بود، اما به نظرم بعضی مواردش اینجا اصلا کاربرد نداره، یعنی اصلا ها، اصلا!!!
    خیلی مخلصیم

    پاسخحذف
  4. سلام
    وبتون محشره
    حرف نداره
    ماچ
    خوشحال می شم ÷یشم بیای

    پاسخحذف
  5. سلام
    وبتون محشره
    حرف نداره
    ماچ
    خوشحال می شم ÷یشم بیای

    پاسخحذف
  6. سلام
    وبتون محشره
    حرف نداره
    ماچ
    خوشحال می شم ÷یشم بیای

    پاسخحذف
  7. سلام
    وبتون محشره
    حرف نداره
    ماچ
    خوشحال می شم ÷یشم بیای

    پاسخحذف

ارسال یک نظر

پست‌های معروف از این وبلاگ

چطور باانگیزه باشیم

چطور نمره تافل بهتری بگیریم؟