یک هدیه عالی

هدیه خوب برای دوست دختر همیشه یک چالش و مشکل اساسی برای پسر ها است. شاید ایده های خوبی داشته باشید اما مطمئناً تعداد آن‌ها بیشتر از انگشت های یک دست نیست. خب در این مطلب در مورد انواع هدیه هایی که یک دختر را واقعاً خوشحال می‌کند بیشتر می آموزیم. دقت کنید که اگر با دختری رابطه عاطفی عمیق ندارید خریدن این هدیه ها ممکن باعث سوء تفاهم شود! اگر آماده خرید هدیه هستید ادامه مطلب را مطالعه کنید.

۱. از علاقه ها، تیپ و نوع فعالیت‌های دوست دختر خود ایده بگیرید.
چه لباس‌هایی میپوشد؟ جواهر، بازی‌های کامپیوتری، تخته، مار پله، کتاب، موسیقی، کلاه یا کفش؟ وقتی با هستید به چیزهایی که جذب می‌شود دقت کنید. به چه چیزهایی جذب می‌شود و کنجکاوی می کند؟ چه غذایی را دوست دارد؟ چه رنگ لباس‌هایی را دوست دارد؟ چه نوع موسیقی را دوست دارد؟ پاسخ به این سؤالات در انتخاب کلی نوع هدیه بسیار مهم هستند.
چطور آدمی هست؟‌ به شرکت تولید کننده لباس‌ها اهمیت می‌دهد یا نه؟ به مد روز بودن چی؟ یا لباس‌های بادوام که به درد بالا پایین پریدن و شیطنت کردن میخورند؟ چه چیزی میپزد؟ کیک، انواع شکلات یا غذا؟
دقت داشته باشید، زمانی که علاقه ها و انگیزه‌های او راه بشناسید بهترین هدیه را میتوانید انتخاب کنید.
چه کارهای در حال حاضر انجام می دهد؟ چه سرگرمی دارد؟ چه چیزی به درد سرگرمی او میخورد؟ فرض کنید دوست دختر شما کلاس طراحی می‌رود، خب خریدن یک جامدادی پر از انواع مداد و لوازم طراحی ایده ای خوبی خواهد بود!
به کاری که انجام میدهد و خواسته‌های این کار دقت کنید. دقت کنید برای انجام هر کاری نیاز به وسیله است. وقتی دوست دختر شما با علاقه و خواست خود کاری را انجام میدهد و واقعاً آنرا دوست دارد پس هر چیز وابسته به آن برای او جالب خواهد بود. مثلاً برای رفتن سر کار کیف لازم دارد؟ یا یک خودکار زیبا؟ یا اگر هر روز با مترو سر کار می‌رود یک MP3 Player هدیه خوبی خواهد بود؟
دقت کردید! حتماً هدف خود از خرید این هدیه را هم به او بگویید! پس برای جالب شدن هدیه بهترین دلیل را پیدا کنید.
فکر کنید که چه چیزی برای زندگی او کاربردی خواهد بود. به محیط کار و زندگی او دقت کنید، چه چیزی زندگی را برای او خوشحال تر میکند؟ قهوه جوش میخواهد؟ یک میز تحریر مناسب چی؟ یا یک مجموعه کامل چاقو؟
به گفتگو های قبلی خود فکر کنید. معمولاً دختر ها چیزهایی که میخواهند را به زبان می‌آورند، « لیوان شخصی مورد علاقم امروز صبح شکست، خیلی ناراحت شدم » این بهترین سر نخ است! پس یک ماگ خیلی خاص و خوشگل به او هدیه دهید! و فراموش نکنید که دلیل این هدیه را نیز به او بگویید.

۲. یک چیز دست ساز خود را به او هدیه دهید. اصلاً مهم نیست این هدیه نسبت به وسایل تجاری بی دقت ساخته شده باشد. دختر کلاً از چیزی که فقط برای شخص خود آن‌ها درست شده است استقبال میکنند! همیشه نه اما هر چند وقت یکبار یک هدیه دست ساز به او هدیه دهید. 

۳. همان‌طور که گفتم دختر ها اشیاء خواص که فقط برای آن‌ها درست شده است را دوست دارند. مثلاً یک راکت تنیس که اسم او روی آن نوشته شده است. یا یک حلقه یا سی دی که اسم خود او را دارد.
۴. چیز هایی که یک موضوع خنده‌دار که فقط خود شما دو تا از آن سر می آورید. چیزی که وقتی با هم بودید سوژه کرده‌اید و این هدیه یاد آور آن است. مثلاً یک چیزی که یک مهمانی شب که با هم رفته بودید را یاد آوری کند و حس طنز نیز در آن باشد. 

۵. خلاق باشید. به چیز های خیلی پیچیده فکر نکنید، ایده ای پشت هدیه هر چه ساده‌تر باشد جذاب‌تر نیز هست.
اگر راه زیادی به خانه شما و او نیست، یک شاخه گل هم هدیه خوبی خواهد بود. گل رز خیلی زیبا است اما ایده ای تکراری شده، پس خلاق باشید، گاهی گل آفتاب گردان نیز بهتر از هر گلی جالب خواهد بود. 

۶. از اینکه از دیگران کمک بگیرید خجالت نکشید. خانواده‌ای او نیز ممکن است ایده‌های خوبی داشته باشند. قطعاً آن‌ها او را بیشتر از شما میشناسند برای همین ایده‌های بهتری دارند. 

۷. از خود او سؤال کنید! خیلی غیر مستقیم و رو هوا از بپرسید، وقتی هیچ ایده ای ندارد بهتری راه همین است، بپرسید چه چیزی لازم دارد و می خواهد؟ شاید سوپرایز هدیه کمتر شود اما قطعاً هدیه‌ای مناسب تهیه خواهید کرد.

نکات
۱. معمولاً دختر ها زیر پوستی به خواسته‌های خود اشاره می‌کنند، پس دقت داشته باشید.
۲. هدیه ها دو نوع هستند، هدیه های کاربردی و هدیه های رمانتیک، بر اساس شرایط بین این دو انتخاب کنید.
۳. هنگامی که هدیه را به او میدهید در به او نگاه و دقت کاملاً داشته باشد و لبخند بزنید. دختر ها این کار را دوست دارند.
۴. لازم نیست حتماً سر یک مراسم خواص مثل تولید یا سال نو هدیه دهید! هر وقت دوست داشتید هدیه دهید این‌طور خیلی هم بیشتر تأثیر گذار خواهد بود.
۵. جواهر (حتی بدل) همیشه ایده ای خوب هستند. وقتی بحث جواهر است منظورم نقره و نگین نیست. جواهر بدل عالم خود را دارد و تنوع آن واقعاً زیاد است. بر اساس نوع علاقه‌ای او جواهر ایده ای خوب خواهد بود. البته برای هدیه های بدون مراسم و ناگهانی!
روز ولندتاین رو فراموش نکنید! یک جعبه شکلات ایده ای خود است اما ساده نباشید، کنار آن گل و یک جواهر بدل ایده ای کامل و عالی خواهد بود.
۶. اگر میخواهید برای او لباس بخرید، به سایز دقت کنید! برای دختر ها لباس بزرگ بسیار خجالت‌آور و لباس کوچک روی اعصاب است. در هنگام خرید لباس خیلی دقت کنید که جای برگشتی نیست!
۷. هرگز هرگز هرگز به یک دختر هدیه پول ندهید! کارت هدیه به عنوان گزینه آخر خیلی بهتر از پول نقد است.
۸. هرگز هرگز هرگز هدیه بی مصرف نخرید. به وسایل مورد نیاز زندگی نگاه کنید و از آن‌ها ایده بگیرید!

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

چطور باانگیزه باشیم

چطور نمره تافل بهتری بگیریم؟