قرار خوش

لباس خوب نداری؟ مشکل اینکه باحال به نظر نمیرسی؟ امشب هم با دختری قرار ملاقات داری؟ فقط چند ساعت وقت داری و آماده نیستی؟!؟ نگران نباش! در همین چند ساعت هم میتوان جهش داشت! پس اگر اماده ی پرواز هستی ادامه ی مطلب را مطالعه کنید.

کلام مردونه: این روزها متاسفانه مردم فقط برای قرارهای ملاقات خاص خود لباس مناسب میپوشند و ساعات دیگر روز شبیه چک برگشتی هستند. مطالبی که در این مطلب نوشتم روش هایی هستند که کمکم باید به آنها عادت کنیم تا در تمام روز طبق آنها عمل کنیم. با ادب و خوش تیپ بودن لازمه ی یک مرد موفق است.

گامها:

1. خب الان وقت کافی برای لاغر کردن نداریم، پس این شکم بزرگ را چطور مخفی کنیم؟ پراهن مردانه ی راسته و آبی رنگ یکی از لباس های مناسب برای جمع کردن فرم بد است.

2. ادکلن! استفاده از ادکلن برای یک مرد در حکم استفاده از شرت است، پس هرگز آنرا فراموش نکنید. زنها حافظه ی خوبی در مورد بو دارند. از بوی ادکلن خود خجالت نکشید اما زیاده روی هم نکنید بوی زیادی زنها را فراری می دهد.

3. اگر وقت کافی دارید روبه روی آینده کمی مکث کنید. چه مدل مویی به من می آید؟ کدام کفش و لباسم مناسبتر هستند؟ سپس دست به کار شوید و همه را آماده کنار هم مرتب کنید. نتیجه را قیل از پوشیدن بررسی کنید. دوباره روبه روی آینه بایستید، چه چیزی کم دارم؟ آن ها را هم آماده کنید.

4. قبل از آماده شدن دوش بگیرید. در آوردن لباس های کار یا مدرسه و به سرعت شروع به پوشیدن لباس های مناسب کردن فقط باعث سرخ و مزترب به نظر آمدن شما میشود. اگر چهره ی شما بدون ریش گیرا تر است، ریش خود را بتراشید، اگر موهای شما وقتی کوتاه هستند بهتر به نظر میرسند اما الان بلند هستند ناراحت نشوید، باید روز قبل به این موضوع فکر میکردید اما حالا هم میتوان کاری کرد. اگر موهای خود را تمیز بشوید مطمئن باشید به بهترین فرم حالت خواهند گرفت. پس به جای زیر و رو کردن آنها یک دوش حسابی بگیرید.

5. مو و پوست. بعد از حمام، کمی شانپو روی صورت خود بریزید و آنرا دوباره با دقت بشویید. دندانهای خود را مسواک بزنید. کمی کرم یا مرطوب کننده استفاده کنید تا بهتر به نظر برسید (کرم یا مرطوب کننده ی مردانه، متاسفانه در کشور ما کمتر به این موضوع توجه میشود.) کاری نکنید که با حالت روزانه ی خود خیلی متفاوت به نظر برسید. فقط مرتب و تمیز تر باشید.

6. حالا زمان آماده شدن است. اولین گام آماده کردن لباس های است. اول از موهای خود شروع نکنید، ممکن است در هین پوشیدن لباس ها به هم بریزد. پس ابتدا لباس های خود را بپوشید سپس موهای خود را درست کنید و بعد ادکلن بزنید. با اینکار برای ملاقات توپ توپ به نظر خواهید آمد.

7. خراب کاری نکنید. اگر آماده شده اید، روی مبل بنشینید و به تماشای تلویزبون مشغول شوید. بیرون نروید یا مشغول طبخ غذا نشوید. مراقب باشید و کاری نکنید که لباس یا موی شما را بهم بریزد. شاید سخت باشد اما کمی در سکوت نشستن بهتر از هر کاری است، مجله یا کتاب بخوانید و با دوستان خود تلفنی مشغول صحبت شوید.

نکات:

* زمانی که منتظر هستید بوی دهان خود را چک کنید. اگر لازم است یک خوش بو کننده ی دهان بخورید، با اینکار حس تازگی هم پیدا میکنید. آدامس نخورید، کمی بعد از خارج کردن آدامس از دهان همه چیز دوباره مثل روز اول بد خواهد شد، اما خوشبو کننده های دهان این طور نیستند، البته اگر از جنس اصل استفاده کنید.

* زیادی هیجان زده نباشید. با وقار بودن در اولین ملاقات خیلی مهمتر از لباس رسمی پوشیدن است. در این ملاقات شما میخواهید خود را به او نزدیکتر کنید، با لباس رسمی و خیلی جدی بودن این کار غیر ممکن است. پس فقط باحال باشید و معمولی.

تذکرات:

* آرزوهای خود را زیادی دست بالا نگیرید، شما نمیدانید که او کاملا چطور آدمی است!

موضوعات مرتب:

1. هدیه ی مناسب
2. اظهار علاقه
3. دعوت عادی
4. عشق خجالتی
5. ضد خجالت
6. درک یک دختر
7. ابراز عشق
8. پیشنهاد دوستی

نظرات

  1. غلط املایی ها!!!!!!!!!!!!!!!!حالا با انجام دادن این پرسس ها خیلی با وقار شدید.حتما خوشش میاد.یه شماره هم اضافه کن. اگه دوست داری یه شاخه گل رز یا سرخ بگیر.وبذار تو ماشینت جلوی دید.با یه کارتی که روش نوشته به مادر گلم دوستت دارم.
    عکس العملی که واسه این کارت نشون میده خیلی جالبه.........وتماشایی.اگه گفت خوش به حال مادرت یعنی دوستت داره.اگه گفت همینجوری به محبت به مادرت ادامه بده.یعنی نسبت به تو وفادارخواهد ماند.ممکنه حرفی نزنه وتودارباشه.بالاخره یه جای دیگه یه جور دیگه بروز میده.اگه گفت مامانی هستی یا....یا.....
    بی خیال !فقط پلیز دونت وی یر یور گرند فاذر گلسز!

    پاسخحذف
  2. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  3. غلط املایییی؟!؟ اگر بازم غلط دارم به بزرگی خودتون ببخشید. روش روش خوبیه اما نمیشه که یه شاخه گل رز بگیری بذاری جلوی ماشین بد بگی این برای شما نیست برای مامانمه! در مورد جمله ی آخر :) دایتز نات مای گرند فادرز، ایتز ممد آمریکاییز! :))

    پاسخحذف
  4. عارفه...یک دختر باافتخار۲ آبان ۱۳۸۸ ساعت ۱۹:۴۹

    میگم زیاد از این عکست خوشم نیومد این همهگفتی اما یه کم قبل از این عکس به خودت می رسیدی !!!!!!!!!!!
    در ضمن باید بگم املاتون ضعیفه اما تذکر داده شده پس من زیاد توی این موضوع نمی مونم
    و راستی من برای تجربه های جدید اماده و دست به کارم
    نصف نظرتون درست بود(همراه با مقداری پوزش)
    حیف وبلاگته که کسی اونو نخونه
    پس یه کم تبلیغ کن
    به امید نظر بعدی برای یک مرد.....
    یاحق

    پاسخحذف

ارسال یک نظر

پست‌های معروف از این وبلاگ

چطور باانگیزه باشیم

چطور نمره تافل بهتری بگیریم؟