ابراز عشق

ابراز علاقه از طرف پسرها به دخترها یک عمر معمول است اما مدتی پیش متوجه شدم بعضی از پسرها واقعا در بیان عشق خود مشکل دارند. در مطلب قبلی همین وبلاگ نظر یکی از دوستان بهانه ی شد تا این مطلب را بنویسم. البته سوال این خواننده بیشتر در مورد روشهای درک و شناسایی علاقه ی یک پسر به دختر مورد علاقه اش بود، اما از آنجایی که مطالب درج شده در این وبلاگ هدف خاصی دارند و آن هم مخاطب قرار دادن پسرها است، تصمیم گرفتم به پسرها روشهایی را برای ابراز عشق خود پیشنهاد دهم که شما دخترها راحتتر متوجه این موضوع شوید.

در یک نگاه کلی به راهی که دیگران رفته اند و هر روز هم میروند بهترین روش در اکثر مواقع بیان مستقیم احساس است. مرد این رابطه شما هستید، اگر شما نگویید که بگویید. اگر مایل به ابراز علاقه به دختر مورد نظر خود هستید ادامه ی مطالب را بخوانید.

پا نوشت بخش شروع: چندی پیش متوجه شدم یکی از دوستانم علاقه ی عمیقی به دختری دارد اما متاسفانه قادر به بیان و نشان دادن احساس خود نبود و فقط با دلی سوخته نگاه میکرد تا اینکه دختر مورد نظر با فرد دیگری دوست شد، دوستی جدید دختر از یک طرف و دیوانگی دوست من از طرف باعث شد تا با سایر دوستان دست به کار شویم تا روشی برای ابراز علاقه به او یاد دهیم. سر انجام به نتایج زیر رسیدیم.

اگر در مورد موضوعی سوال دارید در بخش نظر آنرا بنویسید تا در مطالب جداگانه درباره ی آنها بیشتر بنویسم.

راهکارها

1. قبل از هر کاری مطالب معاشرت با دخترها و پیشنهاد دوستی را مطالعه کنید، با توجه با این مطالب رک و راست بودن با دختر مورد نظر بسیار بهتر از طفره رفتن است. البته بازهم دقت کنید طرز بیان و هزار یک عامل را باید مد نظر داشته باشید، فاصله ی بین گستاخی و جسارت به باریکی یک تار مو است.
2. زیاده روی نکنید، فقط مستقیم به او احساس خود را بگویید، مثل داستان لیلی و مجنون بازی در آوردن آخرش جدایی و آسیب به هر دو طرف است.
3. همیشه به یاد داشته باشید، عاشق فردی بودن برنامه و فعالیتی اختیاری از شما نیست. احساسات قوی مانند عشق انگیزه های احساسی دارند نه عقلانی که در آنها انتخاب وجود دارد. اما حتی احساسات هم تغییر پذیر هستند پس از شکست نترسید.
4. با او راحت باشی و برای او هم همین حس را ایجاد کنید، ممکن است با بیان احساس خود باعث دست‌پاچگی او شوید، به او یکی دو دقیقه دقت دهید تا به پیشنهاد شما فکر کند.
5. آماده ی یک موقعیت مناسب باشید. احساس عشق خود را وقتی شما یا او در جمع دوستانتان هستید بیان نکنید. صبر کنید تا هر دوی شما تنها باشید. حالا که تنها شدید صبر نکنید حرف خود را بزنید.
6. امادی هر واکنشی از طرف او باشید. اگر او عاشق شما نیست، خوب نیست، زندگی شما به پایان نرسیده است. بله ممکن است آسیب روحی بخورید اما این فقط احساسی بود که شما نسبت به او داشتید و او نسبت به شما نداشته است.
7. قبل از هر چیزی از این که آماده ی یک رابطه ی عاشقانه هستید یا نه آگاهی کامل داشته باشید. فقط عاشق فردی بودن کافی نیست، با شروع یک رابطه ی عاشقانه باید و نباید های فراوان و مهمی را میپذیرید که همین فرم زندگی شما به کل تغییر خواهد داد.

راهنمایی ها

• مهربان باشید و همیشه نظافت را رعایت فرمایید. رعایت این دو نکته کارهای سختی نیستند بلکه فقط کمی توجه نیاز دارند، شاید رعایت همین دو نکته کمی توجه دختر مورد نظر شما را بیشتر جلب کند.
• با اعتماد به نفس باشید! به چشمان او نگاه کنید، محکم بایستید و همیشه لبخند بزنید. از همه مهمتر بدون تاخیر و راحت صحبت کنید در غیر این صورت خجالتی به نظر میرسید که اصلا جالب نیست. شما مرد هستید و مرد بدون عمل یعنی هیچ، پس حرفی را تا واقعا به آن عمل نمیکنید به زبان نیاورید.
• هرگز قبل از اینکه به خود او احساستان را گفته باشید، به فرد دیگری از از این موضوع چیزی نگویید. اینکه همه ی عالم و آدم از علاقه ی شما به او آگاه باشند و خود او بی خبر است اصلا کار جالبی نیست.
• عشق و نیرنگ بسیار به هم نزدیک هستند. ممکن است بعد از جواب که به شما داده فکر خود را عوض کند. مدام در کمین نباشید تا متوجه شوید که او فکر خود را عوض کرده یا نه، زندگی خود را کنید و اینقدر نگران نباشید.
• ممکن است سال ها با هم دوست بوده اید و حالا تصمیم گرفته اید رابطه خود را کمی نزدیکتر کنید، در این حالت ممکن است تغییر طرز فکر او از یک دوست معمولی به یک معشوق کار سختی باشد. در این حالت باید به شدت خود را از فقط یک دوست بودن به فرد جذابی تغییر دهید تا فکر او هم نسبت به شما تغییر کند. این تغییر ناگهانی معمولا برای شما بسیار خوب خواهد بود چون حالا انگیزه ی بسیار قوی برای پیشرفت دارید. مثلا به سرعت شروع به ورزش کنید و فرم بدن خود را حسابی ورزشکاری کنید و بسیاری از کارهای دیگر.
• قبل از هر حرفی باید مطمئن باشید که اماده ی هر نوع پاسخی از طرف او هستید.
• اگر او شما را رد کرد، از او بپرسید که میتوانید فقط با یکدیگر دوست باقی بمانید، در این حالت شانس عوض کردن فکر او را هنوز دارید و حتی حالا قادرید او را بیشتر بشناسید.
• فقط ناظر نباشید. فرض کنید شما او را دوست دارید و هیچی نمیگویید او هم شما را دوست دارد و مانند شما چیزی نمیگویید، سر انجام چه میشود، او خسته میشود و فرد دیگری را پیدا میکند!
• در همه حال خود خودتان باشید.

تذکرات

• نه یعنی نه. پس زیادی اطراف او چرخیدن فقط بیشتر تحقیر شدن شما را در پی دارد.
• ممکن است او هم از عشق خود به شما بگوید، هر احتمالی وجود دارد. اگر این اتفاق افتاد تمام احساساتی که نسبت به او دارید را برایش در یک ساعت بیان نکنید، آرام آرام و به مرور بگویید. اگر چنین حالتی رخ داد پیشنهاد میکنم قبل از هر کار مطلب بازتاب علاقه را مطالعه کنید.
• در پایان توجه داشته باشید که شما سطح دوستی خود با او را تغییر داده اید این به معنی کاهش دوستی شما با افراد دیگر نیست، این یعنی شما یک سری باید و نباید ها را پذیرفته اید نه انزوا را.

امیدوارم این مطلب هم برای شما کار آمد باشد.


نظرات

ارسال یک نظر

پست‌های معروف از این وبلاگ

چطور باانگیزه باشیم

چطور نمره تافل بهتری بگیریم؟