پیشنهاد دوستی

روزی خواهد رسید که باید به دختر مورد علاقه ی خود احساسات آتشین خود را با جملاتی رک و راست به او بگوییم، که او را دوست داریم. همه ی ما میدانیم که در جامعه ی ما کمتر دختر هایی هستند که رک راست احساس خود را به ما بگویند پس انتظار قدم اول از شما به عنوان مرد این رابطه میرود. اما قبل از پیشنهاد دادن باید مطمئن باشید که نسبت به شما احساس خاصی دارد. با گشتی در وبلاگ های فارسی زبان خیلی سریع به ناآگاهی افراد به روابط و متاسفانه آثار ناخوشایند یک طرفه بودن احساسات پی خواهید برد. بنا به قولی که در یکی از مطالب قبلی خود به شما داده بودم، امروز درباره ی زبان بی زبانی دخترها بیشتر برای شما خواهم نوشت. اگر میخواهید با این زبان آشنا شوید و از علاقه ی دختر مورد نظر خود مطمئن شوید ادامه ی مطلب را مطالعه کنید.
پا نوشت بخش شروع: از دختر هایی که این مطلب را مطالعه میکنند خواهش میکنم اگر موردی فراموش شده و از قلم افتاده آنرا در بخش نظر ذکر کنند. خیلی ممنون میشم.


شناخت
1. دخترها با توجه به میزان اعتماد به نفس خود رفتارهای متفاوتی دارند، مثلا اگر اعتماد به نفس کافی داشته باشد تمام سعی خود در بیشتر صحبت کردن و در اطراف شما بودن را به کار میگیرد در حالی که اگر خجالتی باشد با دیدن شما سکوت میکند و بدون جلب توجه شما را زیر نظر خواهد گرفت و به صحبت های شما مخفیانه گوش میدهد.
2. اگر دختری با شما و دوستان اطراف شما مهربان است و به گفته های خنده دار شما میخندد احتمالا پتانسیل علاقه مندی به شما را دارد.
3. اگر دختری با دیدن شما صحبت خود را قطع کرد و نشانه های از دست دادن تمرکز را از خود بروز دارد احتمالا به شما علاقه مند است.
4. گاهی دخترها فرد مورد علاقه خود را اذیت میکنند اگر دختری شما را با شر بازی اذیت میکند در حالی که با سایرین چنین رفتاری ندارد احتمالا به شما علاقه دارد.
5. اگر از لحظه ی که شما را دیده است تفاوت های بسیاری در رفتارهایش دیده میشود و همواره سعی میکند مانند ستاره ی جلوی چشمان شما بدرخشد احتمالا به شما علاقه مند شده است.
6. اگر به شما اجازه میدهد او را لمس کنید و در کارها تمایل زیادی به شریک شدن با شما داد به احتمال بسیار زیاد به شما علاقه مند شده است.
7. اگر دختری برای همراه بودن با شما از موضع خود کوتاه آمد و حتی افکار قبلی خود را زیر پاگذاشت احتمالا تمایل به داشتن ارتباط صمیمی تر با شما دارد.
8. اگر دختری سعی در نکته برداری از صحبت های شما داد حتی اگر حافظه ی ضعیفی دارد، احتمالا به شما علاقه مند است.
9. اگر مثلا رنگ قرمز مورد علاقه ی خود را در لباس او دیدید و به او گفتید که این رنگ را خیلی دوست دارید یا اگر لباس تازه ی خریده است و شما گفتید که این لباس خیلی زیباست و او همواره سعی میکند آن رنگ یا لباس را وقتی اطراف شما است استفاده کند احتمالا به شما علاقه مند است.
10. بعضی دخترها خجالتی هستند و نمیتوانند سر صحبت را باز کنند. اگر مورد شما هم خجالتی است به او نزدیک شوید و با لحن صحبت کردن خود در او اعتماد به نفس ایجاد کنید، اگر سوالی کردید و نتوانست جواب دهد به او فشار نیاورید احتمالا به جواب خود اعتماد کامل ندارد.
11. اگر دختر را زیاد اطراف خود میبینید و وقتی به او توجه میکند سریع دور میشود، احتمالا به شما علاقه دارد اما هنوز مطمئن نیست برای همین خجالت میکشد.
12. اگر مانند ستاره ی برای او درخشان هستید احتمالا به شما علاقه مند است.
13. اگر سعی کند تا زمان بیشتر را به شما داشته باشد مثال تماسهای تلفنی طولانی دارد احتمالا به شما علاقه مند است.
14. اگر با چشم تو چشم شدن حتی اگر قبلا یکدیگر را ملاقات نکرده اید لبخند زد احتمالا به شما علاقه مند شده است ، در پاسخ شما هم لبخند مهربانی را برای او بفرستید.
15. اگر به شما چشمک زد احتمالا به شما علاقه مند شده است.
16. اگر در هین صحبت با هم متوجه شدید برای یکسو بودن با افکار شما او موضع فکری خود کوتاه می آید احتمالا به شما علاقه مند شده است.
17. هر مرد ها و هم زن ها رفتار نا خود آگاهی جالبی برای جلب توجه دارند. مثلا اگر روی نیمکت نشسته اید و پای خود را دراز میکنید او هم دقیقا همین کار را میکند، یا اگر پشت گوش خود را لمس میکنید او هم عینا همین کار را میکند. در صورتی که این عمل را کاملا تابلو تکرار کرد به احتمال قوی مورد توجه شدید او قرار دارید و او به شما علاقه دارد.
18. اگر او را اطراف محل کار خود یا بعد از مدرسه یا آخر هفته ها اطراف خانه ی خود دیدید.
19. اگر او با دوستان خود و شما با دوستان خودتان اما دو گروه همراه هم بیرون رفتید و او سعی میکرد کنار شما باشد احتمالا به شما علاقه مند شده است.

راه حل ها
• زیبایش را صادقانه به او بگوید. اگر به شما خندید و راحت پذیرفت، نشانه خوبی برای شروع پیدا کرده اید.
• از او تعریف کنید اما نوع تعریفهای شما به شخصیت او بسیار وابسته است. بعضی از دختر ها دوست دارند دل فریب باشند و بعضی دوست دارند فقط زیبا باشند و در صورتی که به آنها دل فریب بگویید بسیار ناراحت میشوند و بر عکس، پس فقط صادقانه اما به کمک عقل خود نظر و قضاوتتان را به او بگویید.
• فقط سعی کنید خود واقیتان باشید، اگر مدام سعی کنید که باحال به نظر برسید خیلی سریع شخصیت تقلید کار شما برای او روشن و تبدیل به بدترین پایان خواهد شد.
• ممکن است او هنگام صحبت با شما خجالتی تر از زمانی که با دوستان پسر خود که فقط دوستان معمولی او هستند حرف بزند.
• اگر او خیلی خجالتی است، به او کمک کنید اعتماد به نفس پیدا کند، مثلا زمانی که با هم بیرون رفتید، غذای مورد علاقه ی خود را به هم انتخاب کنید، احتمالا شما زودتر از او انتخاب خواهید کرد و بعد او مشابه شما سفارش میدهد. از موارد این چنینی استفاده کنید و خجالت او را کاهش دهید.
• همیشه به این موضوع دقت کنید که او هم در ذهن خود همیشه مد نظر دارد که شما را دوست دارد، برای همین در قرار ملاقات اول سعی نکنید که زیاده روی بکنید تا پولدار و خوش تیپ و ... به نظر برسید، مطمئن باشید با یکبار قرار ملاقات فکر او را نمیتوانید عوض کنید.
• برای اینکه احساس خود را به او نشان دهید گاهی خرید یک هدیه ی کوچک فکر خوبی است اما در این کار زیاده روی نکنید، نوشتن شعر های عاشقانه و از این طور کارها در اول کار ممکن است باعث پایان رابطه شما شود. گاهی دادن یک شاخه ی گل رز ( نه یک دسته رز ) نشانه ی خوبی برای نشان دادن احساس شما به اوست.
• اگر او اطراف شما بود و خیلی اتفاقی با او چشم تو چشم شدید و بلافاصله او سریع از محل دور شد یعنی خجالتی است، بهتر است زیاد به او فشار نیاورید.
• هرگز نگران نباشید که ممکن است چه چیزی به شما بگوید، همین که با او صحبت کرده اید قم مثبت و بزرگی برداشته اید.
• اگر با دوستان خود برنامه ی رفتن به سینما یا کار تفریحی دیگری دارید، از او هم بخواهید اگر دوست دارد همراه شما بیاید. اگر به من من افتاد و با خنده پذیرفت احتمالا به شما علاقه دارد اما اگر قبول نکرد احتمالا در حال سبک سنگین کردن شما در مقابل سایر افراد است و اگر هم خیلی خشک گفت که نمی آید احتمالا به شما علاقه مند نیست.
• اگر شما و او قبلا با هم ملاقات نداشته اید، مرد باشید و جلو بروید: " سلام، اسم من پدارم است" و بعد به سلیقه ی خود ادامه دهید، مثلا " من چند بار شما را اتفاقی دیدم، اسم شما چیست؟" همیشه توجه داشته باشد که جرئت با گستاخی خیلی فرق دارند اما فاصله ی آنها به باریکی یک تار مو است.
• هرگز و هیچ وقت سعی نکنید که باحال رفتار کنید، معنی باحال برای زن و مرد خیلی فرق دارد، پس فقط به ندای قلب خودتان گوش کنید و با خود واقعیتان حرف بزنید. خواهید دید که همه چیز به بهترین فرم پیش خواهد رفت.
• هرگز از ریسک رد شدن نترسید، انسان هایی که از این ریسک میترسند برای همیشه تنها میمانند.
• اولین بوسه را با آتشین کردن آن خراب نکنید، اولین بوسه حتی اگر او از شما خواست، آنرا یک بوس معمولی در نظر بگیرید و بعدا در فرصتی مناسب که راحت تر بودید او را آتشین بوس کنید. توجه کنید که این نوع روابط از نوع مسابقات دوی صحرایی هستند و باید آرام آرام اما محکم پیش روند تا پایدار بمانند.
• خودتان باشید! پس ماجرا های و کارهای غیر عادی و دورغی نگویید، دوست دارید او هم با شما همین کار را بکند؟
• اگر به او قرار ملاقات غیر رسمی را پیشنهاد دادید، احتمالا او سوالات بیشتری خواهد پرسید، این سوالات فقط برای کش دادن زمان مکالمه ی شما است، زیاد جا نخورید.
• بیشتر وقتها دخترها به شما مورد توجه بودنتان را غیر مستقیم خواهند گفت، می دانیم که شما هم این موضوع را فهمیده اید اما به روی خود نیاورید و فقط این موضوع را در ذهن خود داشته باشید.

تذکرات مهم
• اگر هنوز قرار ملاقات جدی نداشته اید، هرگز برای او از عشق فنا ناپذیر و بی پایان خود یا برای او شعر عاشقانه نگویید، این بدتر باعث دور شدن او و حتی کمرنگ شدن احساس او میشود.
• وقتی از دختر تعریف میکنید صادقانه از او تعریف کنید، مثلا اگر لباس او قشنگ نیست و بگویید قشنگ است فقط خودتان را خراب کرده اید پس هیچی نگفتن در این مواقع بهتر از دروغ گفتن است.
• حرفهای خود را مرموز نگویید، گاهی مسائل مرموز برای ما مردها برای زنها اصلا جالب نیستند.
• به دوستان خود ماموریت برای تحقیق میزان علاقه مندی او ندهید، ممکن است متوجه اوضاع شود و گمان کند که شما او را بازی میدهید.
• حتی اگر به علاقه او به خود صد در صد آگاه هستید، یک روزه سعی نکنید او را ببوسید، ممکن است او آمادگی آن را نداشته باشد و این پایانی برای رابطه شما شود و این حرکت حتی روی رابطه ی بعدی شما هم تاثیر خواهد گذاشت.
• اگر شما را رد کرد ناراحت نشوید، او میدانید که چه میخواهد و الان شما در ذهن او نیستید پس فعلا بی خیال شوید.
• اگر هم دختری به شما علاقه دارد، جو زده نشوید و فکر کنید مانند موم در انگشتان شما است، ممکن است فکر خود را عوض کند و به از خود راضی بودن شما پی ببرد.
• اگر به شما مستقیم یا با مثل زدن گفت که شما را دوست دارد، مانند احمقها سریع نگویید، نه! بلکه وقعا طرز فکر خود را درباره ی او برایش بگویید.
• اجبار نکنید، اگر دست دختری را گرفتید یا دست خود را دور کمر او قرار دادید و احساس کردید او حس خوبی ندارد زور نکنید فقط کار خود را متوقف کنید. مطمئن باشید هر زمان او آماده باشد با همین زبان بی زبانی به شما میفهماند که آماده است، البته شما هم باید تیز باشید.
• هرگز در مقابل دیگران به او ابراز علاقه نکنید، با این کار ممکن است او شما را رد کند، با این کار هم شما و هم او شرمنده خواهید شد.
• هرگز از او نپرسید که شما را دوست دارد یا خیر، این را از رفتار او متوجه شوید.
• اگر از دختری سوال کردید که درباره شما چه طور فکر میکند، منتظر نباشید که دک و راست بگوید شما را دوست دارد، بلکه جواب سوال خود را از حرکات بدن و زبان بی زبانی او بگیرید.
• گاهی دخترها میگویند " من تو را دوست ندارم " یا " از تو متنفر هستم " . این یعنی " من فقط میخوام با تو یک دوست عادی باشم نه بیشتر".
• فکر خوبی نیست که از عشق قبلی خود به خانواده و دوستان خود چیزی بگویید، اصلا راجع به این موضوع حرف نزنید. این بهتر از دروغ گفتن است.
• از ویژگی های دختر خیالات خود هرگز چیزی نگویید، این حال به هم زننده ترین زمان برای یک دختر خواهد بود.
• بدون فکر و از روی نا خود آگاه شک نکنید که ممکن است چیزی بین دندانهای شما باشد و به خاطر این ترس به او لبخند نزنید. خوب مسواک بزنید تا از این چیزها نترسید!
• مانند احمق ها سریع عمل نکنید. این احساس زیبا را با مهربانی و آرامش پیش ببرید.

در پایان امیدوارم صحبتهای بالا به شما در پیدا و ارتباط بر قرار کردن با دخترها کمک کند. مطالب بالا را سرسری نگیرید، برای رسیدن به هر کدام زمان زیادی سپری شده پس آنها را با دقت به ذهن خود بسپارید و هر زمان که با دختری مواجه شدید سریع آنها را به یاد آورده و استفاده صحیح کنید. توجه داشته باشید که نکات بالا همگی با لغت احتمالا همراه بودند پس با یکبار دیدن این رفتارها از دختر جو زده نشوید، بلکه عاقلانه از مکرر بودن آن مطمئن شوید.
خود من سالها پیش در روابط با دخترها بسیار مشکل داشتم، راحت صحبت میکردم و همه با من راحت بودند اما زبان بی زبانی آنها را نمیدانستم و این بارها برای من مشکل ساز شد تا اینکه با مطالعه و کمی فکر توانستم این مشکل را حل کنم. پس شما هم میتوانید.


نظرات

  1. خط آخر واقعا درست بود. مهربانی و آرامش ، کاری که اغلب آقایون انجام نمی دن. همین موضوع باعث شد من کسی رو رد کنم . این عدم آرامش داشتن در ارتباط از طرف دخترها همیشه حمل بر خودخواهی یک مرد می شه و اینکه اون دختر اصلا مهم نیست

    پاسخحذف
  2. عالی بدون کم و کسری

    پاسخحذف
  3. شما گفتید با مطالعه تونستید مشکلات خود را در مورد زبان بی زبانی و ... رفع کنید.درسته؟میشه منابعتونو معرفی کنید؟

    پاسخحذف

ارسال یک نظر

پست‌های معروف از این وبلاگ

چطور باانگیزه باشیم

چطور نمره تافل بهتری بگیریم؟