دعوت از یک دختر

با توجه به شرایط اجتماعی جامعه ی ما دعوت از یک دختر برای یک قرار ملاقات خصوصی کار ساده ی نیست. البته اگر خجالتی هم باشید این مشکل خیلی شدید تر میشود. بله هیچکس دوست ندارد دختر رویاهای خود را از دست دهد. پس اگر آماده ی دعوت او هستید ادامه ی مطلب را مطالعه کنید.

کلام مردونه: به نظر من قبل از شروع دوستی با دختری حتما باید چند قرار خصوصی با او داشته باشیم. این قرار ملاقاتها علاوه بر اینکه روشی برای بهتر شناختن یکدیگر است، راهکار خوبی برای نشان دادن ابعاد دوستی آینده ی شما به یکدیگر هم هست. خبر خوب آنکه معمولا دخترها شانس چنین قرار هایی را به شما میدهند، پس خجالت را کنار بگذارید و از این شانس استفاده کنید.

گامها

1. رو به رو شدن: هر وقت او را دیدید جلو بروید، سلام کنید و حال او را بپرسید. سوالات خود را تا جایی که ممکن است ساده و کوتاه انتخاب کنید. شاید کمی ترسناک به نظر برسد اما باور کنید اگر این کار را دست انجام دهید هیچ دختری با این موضوع مشکل ندارد.

2.شاید: بستگی به نوع شخصیت شما دارد. برای رسیدن به او از چیزی که هستید فاصله نگیرید. اگر مشکلی در رفتار خود میبینید به جای مخفی کردن، واقعا سعی کنید خود را عوض کنید. به هر روشی که دوست دارید با او مهربان باشید و کمی او را شاد کنید. کمکم سد لمس کردن را بشکنید، یا شما این کار را کنید یا کاری کنید که خود او این سد را خرد کند.

3. علاقه های او را شناسایی کنید. ارتباط چشمی داشته باشید. لبخند بزنید. به زبان بدن او دقت داشته باشید و از این زبان درست و به جا استفاده کنید.

4. توجه داشته باشید، اگر او بیشتر از سایر دوستان، شما را لمس میکند ( واقعا تلاش برای لمس کردن دست یا هر چیز دیگری را در او میبینید ) و هر بار او بهانه ی برای انکار دارد ( لازم نیست به زبان بیاورد، به زبان بدن او دقت کنید ) احتمالا او در مسیر همجهت با احساسات شما قرار دارد. اما عکس این قضیه همیشه صادق نیست، یعنی اگر او شما را لمس نمیکند به معنی دوست نداشتن شما نیست. شاید کمی خجالتی است.

5. به نگاه های او دقت کنید. اگر برای مدت طولانی به شما خیره میشود و با حرکت شما سریع نگاه خود را متوجه جایی دیگر میکند، احتمالا او هم به شما علاقه دارد. اگر گاه به گاه به شما نگاه میکند، اما هربار خیلی کوتاه، احتمالا علاقه دارد اما کمی خجالتی و عصبی است. اگر زمانی که از پنجره به بیرون نگاه میکنید، او به شما نگاه میکند و وقتی سر خود را تکان میدهید جای دیگر را نگاه میکند احتمالا به شما علاقه دارد. البته معمولا صورت خود را به بهانه ی بالا انداختن موی خود حرکت میدهند ( در ارتباط با دخترها با زیان بدن آنها بیشتر از هر چیزی دقت داشته باشید ).

6. از او خیلی راحت با لحن سوالی دعوت کنید، " چرا با من برای دیدن فیلم جدید پرویز پرستویی به سینما نمیای؟ " . اگر سینما نشد، چیز دیگری که او علاقه دارد را امتحان کنید.

7. یه نوع سوال دیگر هم به این صورت است " در مورد فیلم ____ چیزهای جالبی شنیده ام، نظر تو در مورد این فیلم چیه ؟" . اگر گفت که او هم علاقه دارد این فیلم را ببیند، از او سوال کنید که با هم برای دیدن فیلم بروید. اگر گفت که این " این یه قراره خصوصیه؟ " خجالت نکشید، جواب مثبت دهید. اگر هم چنین چیزی رخ ندارد ناراحت نباشید، او در ذهن خود میداند که شما به او پیشنهاد یک قرار ملاقات داده اید و او فعلا رد کرده است.

8. سر حالی خود را اگر گفت " نه " حفظ کنید. در جواب به او بگویید " مشکلی نیست! شاید یه زمان دیگه. بعدا میبینمت، باشه؟ " و بعد خیلی راحت راهی کارهای خود شوید، ماهی های زیادی در این دریا هستند.

9. البته اگر سایر مطالب این وبلاگ را با دقت مطالعه کنید، خیلی راحت دوستی خود با دختر مورد علاقه ی خود را به بهترین و زیباترین فرم میتوانید پیش ببرید.

نکات

1. از او زمانی که تنها هستید سوال کنید، معمولا حضور سایرین فشار زیادی به او برای جواب دادن خواهد آورد.

2. مستقیم و بدون واسطه از او سوال کنید. به پیغام فرستادن به کمک دوستان مشترک کار پیش نمیرود. مستقیم و در کمال شجاعت از او سوال کنید. برای بیشتر دخترها رک و راست بودن و شجاعت یک مرد ملاک مهمی است.

3. آرام و با اعتماد به نفس بودن تفاوت بین سکوت آرامش دهنده و تحمل ناپذیر است. مطمئنا پریدن وسط حرفهای هر فردی کار دستی نیست و اصلا کار جالبی نخواهد بود.

4. قبل از هر صحبتی به چشمان دختر مورد علاقه ی خود نگاه کنید، دخترها از چشم ما مردها حرف ما را تا حدودی متوجه میشوند بنابراین قبل از دعوت او به چشمان او نگاه کنید تا اگر مایل است جواب خود را از قبل آماده کرده باشد. شاید کمی سخت باشد اما بسیار با ارزش و مهم است.

5. از رد شدن ناراحت نباشید! همه ی دخترها دلی بزرگ و بخشنده دارند و خیلی راحت احترام شما را بیش خود کم نمیکنند. بیشتر دخترها دعوت شما به قرار را برای یکبار هم که شده قبول میکنند. اگر شما را رد کرد به معنی متنفر بودن از شما نیست، یعنی شما را به اندازه ی کافی نمیشناسد تا ارتباط خواصی به شما داشته باشد.

6. بر خلاف تصور بسیاری از مردها وقتی به دختری برای باز کردن سر صحبت نزدیک میشوید نباید از سوالاتی چون: " سلام، میتونم با حالت صحبت کنم؟ " یا " میشه یه چیزی ازت بپرسم؟ " استفاده کنید. شجاع باشید و رک و راست سوال خود را بپرسید، البته شرایط محیطی و حالت روحی او را در نظر داشته باشید. خنگ بازی در نیاورید!

7. اگر گفت نه، هیچ چیزی نگویید فقط سوال کنید: " آخ، باشه، پس مثل سابق دوست هستیم؟ ".

8. گاهی بعشی از دخترها تجربه ی کافی نداشته اند و راحت قرار شما را قبول نمیکنند. معمولا در این شرایط آنها جواب رد میدهند چون احساس خوبی ندارند. اگر لبهای خود را روی هم فشار داد یا حرکاتی که نشانه ی عصبی بودن او بود از خود نشان داد، به او فرصت دهید تا کمی بیشتر فکر کند. بعد از دو سه هفته دوباره از او بپرسید شاید جواب مثبت داد.

تذکرات

1. مصر باشید؛ اما زیادی مصر نباشید. اگر خیلی با ادب شما را رد میکند، یعنی واقعا به شما علاقه ی ندارد. اگر با بی ادنبی شما را رد کرد، بی خیال او شوید. شما به دختری که با شما بی ادب است را برای دوستی واقعا قبول دارید؟!؟

2. اگر در جمع دوستان از او دعوت کنید، مطمئن باشید جواب او " نه " است. دختره اصلا دوست ندارد از کسی بشنوند : " سلام، فلان پسر از تو خوشش اومده و میخواد با تو قرار بذاره، قبول میکنی؟ ". مرد باشید و کار را خودتان انجام دهید! اصلا مهم نیست دوستی که این کار را میکند چقدر به شما نزدیک است، این کار را باید باید باید خود شما انجام دهید.

3. مطمئن باشید دهان شما بو بد نمیدهد.

4. بدون هیچ رابطه یا دوستی قبلی از دختری دعوت کردن، اشتباه ترین کاری که در این شرایط ممکن است مرتکب آن شوید! قبل از هر چیزی باید برای او یک دوست معمولی باشید.

5. هرگز با وسایل الکتریکی از دختری دعوت نکنید، دخترها از این متنفر هستند، اگر مرد هستید، با مستقیم و چشم تو چشم سوال کردن ادعای خود را ثابت کنید.

6. اگر هیچ علاوتی از علاقه به شما از خود نشان نمیدهد، نارحت نباشید، این یعنی او فقط به شما دوست است و علاقه ی شدیدی به شما ندارد، پس راحت باشید و با هر کسی که خواستید حرف بزنید و قرار بگذارید.

مطالب وابسته:

1. معاشرت با دخترها

2. پیشنهاد دوستی

3. شخصیت، جوانمردي‌ و شرافت

4. بازتاب علاقه

5. ابراز عشق

6. درک یک دختر

7. تلاش برای بدست آوردن

8. مهربانترین مرد

9. آقای هوشمند

10. ضد خجالت

11. عشق خجالتی

12. دوستی سالم

13. شریک مناسب

14. دعوت عادی

15. اظهار علاقه

16. هدیه ی مناست

17. دوستی پس از جنگ

18. قرار خوش

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

چطور باانگیزه باشیم

چطور نمره تافل بهتری بگیریم؟