چطور جذاب باشیم ( مردها ) 2

در ادامه ی مطلب قبلی که بیشتر به ظاهر و پوشش مناسب اشاره شد در این مطلب در مورد انواع روابط اجتماعی و طرز برخورد با مردم بیشتر توضیح میدهیم ، همان‌طور که بعداً مطالعه خواهید کرد احترام به نفس و بلوغ در احترام به شرایط فردی قبل از شروع هر رابطه‌ای بسیار مهم خواهد بود از اینرو در این مطلب به بررسی بیشتر در مورد کنترل و نحوه ی صحیح روابط اجتماعی و احترام به خود بحث میکنیم .


روابط اجتماعی ( طرز برخورد با سایرین )

۱ . راحت بودن ملاک بسیاری مهمی برای مردم است . سعی کنید راحت باشید و به خود سخت نگیرید . ( مطلب وابسته : خوشحال و تنها )

۲ . محکم باشید . همیشه مراقب گفته‌های خود باشید . قبل از هر کلمه ی از خود بپرسید (( آیا واقعاً لازم است این حرف را بزنم ؟‌)) بعد اگر دلیلی داشتید آنرا بیان کنید . شنونده ی خوبی بودن بهتری از سخنران بودن است . البته فن بیان هم اهمیت خود را دارید ! ( مطلب وابسته : روابط بهتر )

۳ . همیشه به ایده‌ها و نظرات دیگران احترام بگذارید . در مسائل و بحث‌های عقیدتی کمتر حرف بزنید و سعی نکنید ایده و طرز فکر خود را قالب کنید . از موضوعات بحث‌های روزمره استفاده کنید . مردم در ایران و کشورهای همسایه از بحث سیاسی خسته شده‌اند بهتر است موضوعات دیگری پیدا کنید . ( مطلب وابسته : ده موضوع جذاب )

۴ . همیشه در روابط اجتماعی روزمره ی خود منطقی و خوش برخورد باشید . از فرم صورت هنگاه حرف زدن تا کشیدن غذا و حتی دست دادن و تحسین کردن همه و همه از سوی دیگران مورد توجه قرار میگیرد . مطمئن باشید با تغییر در طرز بخورد روابط روزمره ی خود جهش بزرگی در زندگی خواهید داشت و شروع روابط بیشتر و مؤثر تر می‌شود . مطلب وابسته : موفقتر از همیشه )

۳ . همیشه مراقب اوضاع و اتفاقات اطراف خود باشید . جنتل من باشید ! اگر دوست دختر سابق خود را دیدید به فکر انتقام گرفتن نباشید . چون دختر ها معمولاً با هم‌درد و دل میکنند و این درد و دل ها باعث شایعه سازی و در کل خراب شدن وجهه ی شما می‌شود . ( مطلب وابسته : آقای هوشمند )‌

۴ . سعی نکنید بهتر از همه باشید . عادی و با وقار بودن خیلی مهمتر است . دخترها دنبال بهترین فرد جمع نیستند بلکه دنبال بهترین فرد برای خود هستند . پس با اعتماد به نفس و حفظ فردیت رفتار کنید و رقابت با دیگران را کنار بگذارید . مهربان بودن و توانایی در درک احساسات و شنونده ی خوبی بودن بسیار مورد توجه دیگران است . مرد رؤیاها نباشید اما یک تکه سنگ هم نباشید ! ( مطلب وابسته : مهربان‌ترین مرد )

۵ . برای جلب توجه دختر خاصی با دعوا و درگیری به جایی نمیرسید . پس با درگیر شدن و کرم ریختن سعی نکنید توجه کسی را جلب کنید .

۶ . اگر به دختری علاقمند هستید اولین کار بررسی علاقه ی او و دو‌طرفه بودن احساس شماست . منظورم ارتباط دو‌طرفه از اول کار نیست ! منظورم بررسی آینده ی رابطه ی بین شما و اینکه اصلاً پایه ی علاقمند شدن به شما را دارد یا نه . همیشه به یاد داشته باشید قرار نیست خرس مهربان او باشید ، اگر دختری روی شما حساب برادری باز کرد و اصلاً کوچکترین اسمی از این موضوع در مورد رابطه ی بین شما و خودش زد مطمئن باشید سر انجام خوبی برای رابطه ی شما وجود نخواهد داشت و او به راحتی شما را ترک خواهد کرد و با پسر های دیگر خلاء نبودن شما را جبران خواهد کرد . پس تعادل در روابط دو طرف و مساوی بودن احساسات طرفین باعث اندازه و درست بودن میزان احساس در رابطه ی شما و آرام آرام رشد این احساس باعث محکم جوش خوردن رابطه ی شما خواهد شد . سعی نکنید وکلیل یا حامی او باشید یا جای برادر یا پدر او باشید از موقعیت و معنای واقعی یک دوست پسر خوب مطلع باشید و برای او فقط یک دوست پسر باشید تا حساب دست روی شما باز کند . پس اگر تجربه ی قطع شدن رابطه ی خود با دختری که شما را برادر خود میدانسته است را داشته داشته‌اید حالا متوجه شدید که او اشتباه نکرده است بلکه اشتباه از شما بوده است . ( مطلب وابسته : معاشرت با دختر ها )

۷ . اگر در محیطی هستید که دوست دختر قبلی شما هم در آنجا رفت و آمد دارد ( منظورم مثال اشنای دانشگاه و شرکت های تجاری هستند ) اول سعی کنید تمام شدن رابطه ی خود با او را قبول کنید و پس از آن مانند یک جنتل من واقعی رفتار کنید ( مطلب وابسته :‌ فراموش کردن عشق ناکام )

۸ . ارتباط خود با دختر ها را فدای کار و روابط روزانه خود نکنید . اگر کسی شما را دوست داشته باشد برای همین چیزی هست که هستید نه برای چیزی که بعد از دوستی با او خواهید شد ! پس سعی کنید فردیت و استقلال کاری و روزمره ی خود را در کنار رابطه ی جدید خود مثل سابق حفظ کنید . ( مطلب وابسته : زندگی متعادل )

۹ . طرز حرف زدن در لحظات حساس بسیار مهم است . گاهی برای تحریک طرف مقابل کمی بی احتیاط حرف زدن نیاز است . گاهی لازم است ادب و آداب معاشرت اجتماعی را کنار بگذارید و وارد روابط نزدیکتر با فرد مقابل خود شوید در این حالت بی پروا و رک و راست بودن لازم است . نترسید اگر به‌موقع این کار را انجام دهید دختر مقابل شما ناراحت نمیشود . ( مطلب وابسته : پیشنهاد دوستی )


۱۰ . گرفتن نظر دیگران مهم است . در مورد مدل مو و لباس و عِطر از دوستان خود نظر سنجی کنید . در مورد حرفها و پیشنهاد های آن‌ها کمی فکر کنید و اگر منطقی و درست بودند به آن‌ها عمل کنید !

۱۱ . لبخند بزنید ! همیشه هنگام حرف زدن لبخند بر لب داشته باشید . دقت کنید که لبخند با خندیدن فرق دارد . مثلاً فرض کنید با استاد خود در دانشگاه حرف می‌زنید به در حالت عادی دانشجو ها یا خیلی جدی هستند یا خیلی شوخ ! اصولاً بهترین روش برای گرفتن بهترین پاسخ فقط لبخند زدن و با وقار بودن است ! این فقط یک مثال بود ، پیشنهاد میکنم در تمام روابط خود این موضوع را رعایت کنید و واقعاً بعد از مدت زمان کوتاهی شاید تنها یک ساعت نتیجه این عمل خود را در سایرین میبینید . بسیاری معتقد هستید کل طبیعت به لبخند شما پاسخ مثبت میدهد چه برسد به مردم و شاید هم دختر مورد علاقه ی شما ! ( مطلب وابسته : روابط بهتر )


۱۲ . زیاد دنبال رفع مشکلات دیگران نباشید . البته سنگ دل هم نباشید یا خوش برخوردی از مسائل عبور کنید ! هر چقدر به زمان و وقت خود بیشتر احترام بگذارید سایرین هم بیشتر به زندگی شما احترام میگذارند . ( مطلب وابسته : اتلاف وقت )


۱۳ . راز گونه باشید ! زیاد در مورد مسائل شخصی ، رخداد ها و اتفاقات و کلاً تجربیات شخصی خود با دیگران حرف نزنید و سعی کنید بیشتر شنونده ی خوبی باشید . اگر برای رساندن مفهوم حرف خود نیاز به تعریف یک رخداد یا ماجرا دارید کمتر در مورد تجربیات خود حرف بزنید و سعی کنید از دید خود و با جملات حساب شده شرایط حاکم بر طرف مقابل خود را بیان کنید . در این حالت او از اینکه شما به این خوبی قادر به درک شرایط هستید حتماً تجعب خواهد کرد و این امر به شدت باعث جلب اعتماد و توجه و دوستی دیگران می‌شود . مثلاً اگر دوستی در مورد تجربه رفتن به پارک ارم حرف زد خوب اگر شما دوست داشتید در احساسات او شریک باشید به جای اینکه از جملات چون (( وقتی من هم رفته بودم ترن هوایی )) (( سال پیش که با دو تا از دوستام رفته بودیم همین جا ))‌ از جملاتی مثل (( آره آدم تمام موهای تنش سیخ میشه )) و … استفاده کنید . یا یک مثال بسیار آشنا تر ، اگر در مورد ترک دوست پسرش با شما حرف زد به جای اینکه بگویید ((‌آره وقتی دوست منم ترک ام کرد )) بگویید (( راست میگی آدم فکر میکنه یه پشیبان رو از دست داده )) و … جملاتی که به تجربیات و رخداد های زندگی خصوصی شما کار ندارد استفاده کنید . راز گونه بودن و نداشتن اطلاعات از کار های شما برای دیگران بسیار جذاب هست و هر چه کمتر اطلاعات داشته باشند بیشتر جذب شما می‌شوند !

۱۴ . احساسات بشر دوستانه ی خود را افزایش دهید ! در برنامه‌های نمایش دوستان خود شرکت کنید و سعی کنید از آن‌ها پشتبانی احساسی کنید .

۱۵ . در حرف زدن خود رو راست و واضح حرف بزنید و سعی نکنید زبان شما نیش مار باشد! رک و راست بودن با گستاخ بودن متفارت است ! سعی کنید با حفظ ادب و ناراحت نگران طرف مقابل خود حرف درست را بزنید و هرگز پشت سر دیگران حرف نزدید و اگر هم کسی جلو شما این کار را کرد سعی کنید به آرامی موضوع را عوص کنید ! زیادی طفره رفتن در حرف‌ها باعث خسته شدن مخاطب می‌شود . ما در دنیای سرعت زندگی میکنیم ، به سلام و احوال پرسی ها نگاه کنید ، حتی صبر نمیکینم و در حال حرکت حرف میزنیم ! پس زمان طفره رفتن و بازی با لغات تمام شده است ، محکم ، عاقلانه ، درست ، رک و منطقی حرف بزنید .

۱۶ . حتماً در زندگی کار داشته باشید . حتی برای یک در‌آمد کوچک ! دقت کنید که کار ، کار می‌ آورد و تا وقتی کار نکنید خبری از پیشرفت هم نیست ! دست آورد یک شغل فقط پول نیست بلکه تجربه و اعتبار و رشد اجتماعی کمتر از پول نیستند . برای دختر ها هم داشتن کار برای مردها ملاک بسیار مهمی میباشد و نمادی از استقلال و قدرت مردانه است ! ( مطلب وابسته : راه‌های کسب در آمد دانشجویی )


۱۷ . سعی نکنید مدل فشن یا زیادی جذاب باشید . تلاش برای جلب توجه دیگران همیشه با برخورد های تند و محکم اجتماعی همراه است . پس خیلی آرام تغییرات را از درون خود شروع کنید و خیلی زود تأثیر آن‌ها را در زندگی اجتماعی خود مشاهده خواهید کرد ! در ابتدای مطلب در مورد پوشش و مدلهای موی مناسب به اندازه ی کافی توضیح داده شده است پس هم فیزیک و هم روان شخصی خود را آماده ی رشد و استقلال کنید !‌ ( مطلب وابسته : خوشحال و تنها )


۱۸ . وقتی با کسی حرف میزید به چشمان او نگاه کنید ! خیره نباشید ! بلکه فقط ارتباط کلامی کافی نیست گاهی برای بالاتر بردن تأثیر کلام نیاز به ارتباط چشمی میباشد .

نکات :
در ای بخش به طور خلاصه مروری بر کل مطالب گرفته شده خواهیم داشت :
۱ . لبخند بزنید و همیشه مراقب بوی دهان خود باشید .
۲ . تا جایی که میتوانید بدن خوب و مناسب داشته باشید ، نه زیادی بر آمده نه زیادی خم !
۳ . لباس‌های مناسب و تمیز ، با وقار و اندازه بپوشید .
۴ . مراقب موها و ناخن های خو باشید .
۵ . جوش های خود را دست نزنید و با مواد شستوشوی مناسب آن‌ها را تمیز کنید .
۶ . مراقب پوست و دندان‌های خود باشید .
۷ . بعد از فعالیت بدنی حتماً حمام کنید .
۸ . باهوش بودن برای همه جذاب است !
۹ . باهوش بودن در زندگی مهم است !
۱۰ . مطلب وابسته ی این مطلب را حتماً مطالعه کنید .

تذکرات :

۱ . سعی نکنید بهتر از چیزی که هستید نشان دهید . اگر واقعاً سعی در رشد دادن و بالاتر بردن خود دارید بهتر است با عمل خود نشان دهید . اگر خود را زیادی دست بالا بگیرید قطعاً دوستان و اطرافیان خود را از دست میدهید .

۲ . فقط لباس خوب پوشیدن باعث جلب توجه دختر ها نمیشود . آن‌ها به اخلاق افراد هم بسیار دقت میکنند .

۳ . در استفاده از ژل موی سر و مکمل های مو زیاده روی نکنید . قرار نیست کله پلاستیکی باشید .

۴ . اگر قصد تحت تأثیر قرار دادن دختری دارید به مطالب زیر مراجعه کنید :

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

چطور باانگیزه باشیم

چطور نمره تافل بهتری بگیریم؟