چطور جذاب باشیم ( مردها ) 1

قطعاً در روابط روزمره بین دختر ها و پسر ها جذاب بودن طرفین مهم است، دقت کنید (( مهم است )) ! ممکن است ملاک اول نباشد اما حتماً تأثیر گذار خواهد بود. اما جذاب بودن یک مرد در چیست؟ آیا فقط چهره و ظاهر لازم است یا مسائل و ملاک‌های دیگری هم هست؟ نگران نباشید در این مطلب به بررسی روشهای جذاب‌تر به نظر رسیدن میپردازیم.پس اگر آماده ی یک انقلاب در زندگی خود هستید ادامه ی مطلب را مطالعه کنید .


راهکارها:

آماده سازی تن و بدن ( ورزش کردن ) :

۱ . ورزش های روزمره که بر اساس آمادگی جسمانی شکل گرفته‌اند یکی از بهترین راه‌های سلامت و خوش فرم بودن هستند. این ورزش ها به ترتیب شامل حرکات کششی، بشین و پاشو، شنا و بارفیکس و … هستند. محدودیتی از انجام این رده از ورزش های وجود ندارد هر جه بیشتر بهتر! در انجام اولین حرکات ورزشی زیاده روی نکنید تا در هر دوره تمامی حرکات ورزشی را کامل و درست انجام دهید بعد از پایان هر دوره اگر باز هم تمایل به تکرار داشتید به دوباره همه را انجام دهید. کم کم و به مرور زمان تعداد انجام حرکات را بیشتر کنید مثلاً با ۱۵ شنا شروع کنید و روزی یک بار بیشتر کنید در وپایان ماه ۴۵ شنای کامل و صحیح خواهید رفت. با افزایش آرام آرام و به مرور تعداد تکرار ورزش ها ماهیچه ها فرصت رشد و آماده شدن خواهند داشت و بهتر فرم میگیرند. باد آورده را باد میبرد همیشه این ضرب‌المثل را به یادداشته باشید.

۲ . کنار ورزشهای روزمره و آمادگی جسمانی برنامه‌های مکمل از کار با وزنه و دمبل تا ورزشهای رزمی کمک بسیاری به رشد و سلامت بدن میکنند. توجه کنید که مصرف قرص و پودرهای مکمل هرگز روش مناسبی برای پرورش اندام نیستند و اگر احساس میکنید واقعاً نیاز به مکمل دارید و از انرژی کافی برخوردار نیستید به پزشک مراجعه کنید و قطعاً طی دوره ی کوتاه درمانی به وضعیت یک فرد عادی خواهید رسید. دقت کنید که بدن پف کرده و زیادی برجسته اصلاً جذاب نیست! ماهیچه های طبیعی و قوی مورد توجه دیگران است!

۳ . پیاده روی ، پرش ، دو ، دوچرخه سواری از روش‌هایی هستند که همیشه باید انجام شوند. هر روز ۳۰ دقیقه پیاده روی کنید!

۴ . ورزش های کششی و مخصوص صبح در شادی و نشأط طول روز کمک بسیاری میکنند حتماً یکبار هم که شده امتحان کنید حتماً شگفت زده خواهید شد!

۵ . بعد از ورزش حمام رفتن را فراموش نکنید.

عادت‌های غذایی( وعده‌های غذایی روزانه و نوشیدنی ها ) :

۱ . از مواد غذایی حاوی مواد نگهدارنده کمتر استفاده کنید . میوه و سبزیجات بیشتر مصرف کنید . سالاد و سیب زمینی و سوپ بهترین میان وعده هستند . حتماً در طول روز به اندازه ی کافی آب و مایعات بنوشید . کم کم مقادیر زیاد شکر و چربی را از غذا های خود حذف کنید . تأثیر رژیم غذایی سالم خیلی سریع روی مو، پوست، ناخنها، دندان‌ها و سطح زبان نمایان می‌شود .

۲ . فقط غذای خوب خوردن برای یک مرد کافی نیست، سعی کنید طبخ انواع غذا ها را یاد بگیرید . از روغن های گیاهی مانند روغن زیتون به جای روغن های متعارف استفاده کنید . دقت داشته باشید که توانایی در طبخ غذا نشانه ی استقلال در زندگی است و همین برای دختر ها بسیار مهم میباشد !
۳ . کمتر غذا های آماده و ساندویچ مصرف کنید !

۴ . مصرف نوشیدنی مخصوصاً آب در زندگی روزمره بسیار مهم است . کاهش هر دو در صد از آب بدن بیست درصد باعث کاهش انرژی می‌شود ! از عوارض مصرف کم آب خراب شدن ناخن ها ، معده و دستگاه گوارشی تا پوست و مو است . از سوی دیگر نوشیدن آب به شدت باعث کاهش استرس می‌شود .

۵ . بعضی از ویتامین ها در موارد غذایی موجود نیستند . حتماً در طور روز ویتامین کافی به بدن خود برسانید . زیر نظر دکتر یا داروساز حتماً از قرص های مکمل استفاده کنید .

نظافت شخصی ( عِطر و بوی بدن ) :

۱ . بوی بد ندادن بسیار مهمتر از بوی خوب دادن است ! هر روز صبح حمام کنید و همیشه از اسپری زیر بغل استفاده کنید . از اسپری‌های با بوی تند استفاده نکنید .

۲ . از مواد شوینده ی مناسب برای شستن بدن و موهای خود استفاده کنید .

۳ . به پوست خود همیشه توجه داشته باشید . استفاده از لوسیون های بدن یکی از الزامات محافظت از پوست است . لب هم بخشی از پوست بدن است و باید به آن توجه ویژه داشت !

۴ . حتماً ریش خود را بزنید . موهای روی سینه و سایر نقاط بدن خود را کوتاه کنید ، سعی کنید از تیغ برای کوتاه کردن موهای بدن خود کمتر استفاده کنید . موهای پشت گردن باید هر حداکثر هر دو هفته یکبار کوتاه و مرتب شوند . سعی کنید تمامی موهای بدن خود را به تنهایی کوتاه کنید حتی سر اما این توانایی برای مواقع لازم است نه برای همیشه !

۵ . عادت‌های نا مناسب برای سلامتی مانند سیگار کشیدن را کنار بگذارید . هیچ‌کس دندان‌های زرد و زبان سفید و بوی بد دهان و بدن فرد سیگاری را تحمل نمیکند . ناخن های خود را نخورید . لب خود را با دندان‌ها نابود نکنید . تن خود را از شدت خارش نکنید و … .

۶ . همیشه آدامس همراه خود داشته باشید . بعد از هر وعده ی غذایی دندان‌های خود را حتی با آب هم که شده بشویید و اگر در خانه نیستید ادامش استفاده کنید . همه از دهان کثیف و آلوده متنفر هستند . صبح قبل از ترک خانه حتماً صبحانه بخورید و بعد مسواک بزنید . دهانی که در طول شب بسته بوده بسیار آلوده است و حتماً نیاز به شستو شو دارد .

۷ . هر ۳ تا ۶ ماه یکبار به دندان‌پزشک خود سر بزنید و اگر دندان خراب دارید آنرا حتماً درست کنید .

۸ . مسواک نقش مهمی در طول عمر دندان‌ها و لثه دارد . هر سه ماه یکبار مسواک خود را عوض کنید حتی اگر هنوز سالم به نظر میرسد . هر روز دو بار و برای دو دقیقه مسواک بزنید . از نخ دندان هم استفاده کنید البته مراقب باشید که به لثه ی خود آسیب نزنید . حفره های بین دندان‌های خود را حتماً با نخ دندان تمیز کنید .

۹ . زبان در حرف زدن بسیار به چشم می‌آید و نقش مهمی در حفظ نظافت دهان دارد و حتماً باید تمیز و سالم باشد . لوازم شستو شوی زبان اصلاً گران قیمت نیستند و در هر دارو خانه ی پیدا می‌شوند .

۱۰ . هر ماه موهای خود را کوتاه کنید .

۱۱ . برای مرتب نگهداشتن موهای خود برای زمان طولانی از ژل استفاده کنید اما در مصرف آن زیاده روی نکنید . ژل مو برای فرم دادن به آن است نه برای پلاستیکی کردن سر !

۱۲ . موهای کوتاه معمولاً برای مرد ها بهتر از موی بلند است . موهای تمریز و مرتب مورد توجه است و نمادی از شخصیت و نظافت فردی شما میباشد .

۱۳ . از شامپو های مناسب و با کیفیت استفاده کنید و هر دو تا سه روز یکبار نرم کننده مصرف کنید . الزاماً شامپوی گران خوب نیست فقط باید با موی شما تطابق داشته باشد .

۱۴ . دست‌های خود را هر چند ساعت یکبار حتی اگر تمیز به نظر میرسند بوشیید .

۱۵ . ناخن های خود را اندازه کنید . نه خیلی کوتاه نه بلند ! نظافت و مرتب بودن ناخن ها در زیبایی دست بسیار مهم هستند اگر لازم است از سوهان ناخن استفاده کنید .

۱۶ . موهای خود را با مواد شوینده هر روز نشویید . چربی مو باعث بهتر فرم گرفتن آن می‌شود برای همین بهتر است در حمام روزانه ی خود موها را فقط با آب بشویید و هر دو روز یکبار با مواد شوینده آن‌ها را تمریز کنید .

۱۷ . صورت خود را حتماً با صابون مخصوص صورت بشویید و ریش خود را کوتاه کنید . از تیغ کمتر استفاده کنید ! ریش های مدل دار بر خلاف تصور بسیار از مرد ها برای دختر ها اصلاً جذاب نیست ! قبل خواب شب هم صورت خود را با صابون بشویید . این کار کمک بسیاری در سلامت پوست و خواب راحتتر میکند .

۱۸ . از جوش یا لک پوستی دارید دست زدن به آن چاره ی کار نیست ! بهترین راه استفاده از مواد شوینده و کم هزینه است . اگر لک های پوستی دارید حتماً به دکتر مراجعه کنید .

۱۹ . حتماً از مرطوب کننده ی مخصوص مرد ها استفاده کنید . زد آفتاب هم همراه داشته باشید .

۲۰ . مجله های مد مردانه را بررسی کنید و در انتخاب لباس‌های خود به مد توجه داشته باشید . بیشتر از مدل لباس‌ها به رنگ‌های استفاده شده در مجلات مد توجه کنید . لباس مرتب و با وقار پوشیدن مهم است نه مدل فشن متحرک بودن ! پس لباس‌های شیک و مرتب انتخاب کنید . در جوامع امروزی لباس نقش مهمی در روابط بین افراد دارد همیشه به این موضوع توجه داشته باشید .

۲۱ . لباس‌های تنگ یا گشاد نپوشید و در سایز واقعی خود لباس بخرید . اگر میخواهید لاغر تر به نظر برسید به جای لباس‌های تنگ از رنگ‌های تیره استفاده کنید !

۲۲ . هزاران تومان خرج لباس‌های نا مناسب کردن و آخر هم اشتباه کردن راه به جایی ندارد ! لباس راحت و منطقی انتخاب کنید ، لباسی که در آن راحت هستید !

نظرات

ارسال یک نظر

پست‌های معروف از این وبلاگ

چطور باانگیزه باشیم

چطور نمره تافل بهتری بگیریم؟