زبان بدن دختر ها

هنگامی که یک دختر با مرد مورد علاقه خود روبه رو می شود برای انتقال منظور خود از هزاران راه استفاده می کند . یکی از معمول ترین راه ها استفاده از زبان بدن است ( زبان بدن : استفاده از حرکات و حالات بدن برای انتقال یک منظور خواص ) . در بسیاری از وبسایت ها و کتاب ها در مورد پیچیدگی درک این زبان برای مرد ها اشاره می شود اما در واقعا بسیار هم ساده است ! در این مطلب اصلی ترین موارد ( و بین المللی :دی ) بررسی می شوند . برای درک بهتر حالت ها برای توضیح هر موضوع از عکس استفاده شده است . البته دقت داشته باشید که مشاهده ی فقط یک حالت دلیل صد در صد نیست ! اما اگر استفاده از این علائم طی زمان بیشتر و بیشتر تکرار شد مطمئن باشید موضوعی در کار است .
۱ - پرت کردن مو ها
بدن انسان اساس موهای کم و کوتاه دارد . بیشتر پستان داران بدنی پوشیده از مو دارند اما انسان طی تکامل فیزیکی این موها را از دست داده است . در این دسته از موجودات ( که ما هم جزء آنها هستیم ) جنس مؤنث برای نشان دادن آمادگی جنسی خود از تغییر فرم مو استفاده می کند . در مورد انسان زن ها با تاب دادن مو ها و پرت کردن آن به سمت عقب نشان می دهند که { بیین من مناسبم ، با اعتماد به نفسم و سالم و سرحالم ! } در مورد مرد ها هم همین موضوع صادق است و مرتب کردن مو در حضور یک زن به معنای آماده بودن او می باشد .
۲ - گاز گرفتن لب ها
مرد ها عاشق این علامت هستند ! دلیل این علاقه ی عجب و زیاد هنوز ناشناس است اما هیچ چیز واضح تر از این زبان نیست . بعد از نوشیدن قهوه یا کاکائو گاز گرفتن واضح لب دقیقا به اصل موضوع اشاره دارد !
۳ - پشت گوش زدن مو ها
خب در این مورد کار کمی سخت تر شد . برای بسیار از دختر ها پشت گوش زدن مو یک عادت است اما شدت و تکرار این حرکت نشان دهنده ی احساس آن ها است . اگر به صورت غیر عادی و با نیم رخ کردن صورت ( مانند عکس بالا ) دختری موهای خود را پشت گوش زد قطعا علاقه مند به باز کردن سر صحبت با شما می باشد .
۴ - متمایل کردن صورت و خندن
یک روش بسیار کلاسیک و مرسوم برای جلب توجه بین دختر ها ! اما نکات مهمی پشت آن وجود دارد ، اگر کوتاه بود یعنی { من به تو توجه دارم و چیزی که هستی را دوست دارم } اگر کمی بلند تر شد یعنی { به من دقت کن و جسارت داشته باشد و سر صحبت را باز کن } . 
۵ - لمس کردن پشت گردن
گردن زن ها یکی از نقاط بسیار حساس و تحریک کننده است . اصولا پوست لطیف و نرم زن ها برای مرد ها جذاب می باشد از اینرو گردن عمومی ترین و در دسترس ترین پوست لطیف است ، از اینرو با لمس آن به مرد ها نشان میدهند که سرحال و با نشاط هستند .
۶ - علامت داردن با زانو
این علامت در مورد علاقه و توجه است . یک زن در حالت نشسته با چرخواندن زانو و پاها به سمت یک مرد ، نشان میدهد که به او علاقه مند است . گاهی با جلوتر آوردن زانو ها و روی کمر لم دادن نشان میدهند که توجه من به تو می باشد ، توجه داشته باشید که پا و حرکات آن به شدت سکسی هستند .
۷ - علامت مثلث به سمت پایین
دقت کنید که قرار دادن شست ها در بند شلوار مهم نیست ، بلکه باز بودن کف دست ها مهم است ! با این علامت واضحی در مورد علاقه به برقراری ارتباط جنسی می دهد . 
۸ - باز با کفش
علامت هایی که ممکن است یک دختر با پای خود به شما بدهد آنقدر زیاد هستند که در مورد آن می توان کتاب نوشت ! از بین همه ی آن ها بازی با کفش یک پغام واضح است اما خیلی هم حساس زیرا ممکن است با علامت های شبیه به آن اشتباه گرفته شود . در مورد علامت های پای در مطلب مجزای حتما بیشتر توضیح خواهد داد .
۹ - لمس کردن وسایل با ضربه زدن به آنها
روانشناسان معتقد هستند که لمس و ضربه شدن به اشیاء یکی از روش های بیان احساسات در هنگام مشاهده ی چیزی دست نیافتی است . پس اگر دختری رفتار این چنینی از خود نشان داد حتما در نظر داشته باشید که چیزی مشاهده کرده که آرزوی آن را دارد .
۱۰ - لمس آرام بدن
لمس کردن بدن با جلت توجه مرد مورد نظر یکی از راه های زن ها برای نشان دادن علاقه و اماده بودن آن ها است . لمس نقاط مختلف بدن معنای متفاوتی اما همگی به یک موضوع مشترک یعنی علاقه به ارتباط فیزیکی نزدیک دارند .

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

چطور باانگیزه باشیم

چطور نمره تافل بهتری بگیریم؟