خوشحال و تنها 2 - پایان

امیدوارم مطلب قبل برای شما کاربردی بوده باشد. در این پست بعد از یاد آوری چند نکته، بیشتر به مسائلی که باید از آنها دوری کنیم می پردازم.

کلام مردونه: مطالبی که در این وبلاگ منویسم همه از روی تجربه هستند و تلاش هایی که برای درک بهتر شرایط میکنم. اگر نکاتی یا سوالاتی هستند که شما از آنها آگاه هستید و در متنها اشاره ی به آنها نشده، حتما در بخش نظرات در مورد آنها بیشتر بنویسید. بخش دوم مطلب خوشحال و تنها را در ادامه ی مطلب مطالعه کنید.

نکات:

• روی توانایی های خود ارزشگذاری کنید، قدرت ابتکار، هوشمندی، دوستان و حیوان خانگی خود و حتی میزان بینیازی از دیگران.

• اگر واقعا خوشحال نیستید لازم نیست سعی کنید، بخندید و شاد به نظر برسید. بله رابطه ی عاشقانه ی شما از هم پاشیده و باید هم ناراحت باشید، اما برای یک هفته یا کمی بیشتر، نه برای تمام عمر! تداوم این ناراحتی هم برای خود شما و هم برای اطرافیان شما ناراحت کننده خواهد بود. پس بعد از مدتی از ناراحت بودن دست بردارید!

تذکرات:

• وقتی با فرد در حال گپ زدن هستید، زیاده روی نکنید و زیاد سعی نکنید وارد زندگی طرف مقابل خود شوید.

• اگر احساس میکنید رابطه ی جدیدی را شروع کرده اید، حتما از پایان یافتن تمام جنبه های فیزیکی و احساسی رابطه ی قبلی خود مطمئن باشید. از افراد جدید و روابط جدید همراه آنها نترسید.

• شاید رابطه ی آخر شما بهترین نبوده است. شاید مورد سوء استفاده قرار گرفته بوده اید. شاید و شاید و شاید، اما هرچه بوده حالا گذشته. وقتی رابطه ی جدیدی را شروع میکنید از لحظه ی شروع به آخر آن فکر نکنید. لازم نیست با تخیل آینده، خود را خرد کنید. بله واقعی فکر کردن خود است اما واقعیت شروع رابطه است نه تخیل پایان آن! اگر واقعا آماده ی رابطه ی جدیدی هستید، این را با تمام وجود حس خواهید کرد. اگر واقعا قادر به اعتماد کردن نیستید یعنی هنوز آماده نشده اید. بله شاید سخت باشید اما اگر به مرور سعی در باز کردن دریچه ی قلب خود به سوی عشق جدیدی نکنید، کمکم همه چیز خشک و خشکتر خواهد شد.

نظرات

  1. راستش من خیلی منظورتو نفهمیدم یهنی تمرکز نداشتم ولی باحال بود
    راستی این که گفتی یعنی چه؟
    جواب سوالت:
    من اصلا خودم هم نمی دونم منتظر چی هستم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخحذف
  2. سلام
    شما هم که مدام در حال بهتر شدن هستید.و این عالیه. دوباره من بعد از یه مدت طولانی اومدم.ممنون بابت مطالب مفیدتون

    پاسخحذف
  3. این اسم رو دوست داشتم خوب !!

    love-fable.blogfa

    پاسخحذف
  4. منم اومدما!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخحذف
  5. چرا راجب اين كه الان حالم خوب ني و چه طوري فراموش كنم و از گريه وغصه دست بردارم واسم نميگين دارم داقون ميشم استاد

    پاسخحذف
  6. سلام در مورد موضوعهایی که گفتید قبلا نوشتم ،
    مثل:
    تلاش برای بدست آوردن
    اوج قدرت پس از جدایی
    در اوج تمام کردم
    فراموش کردن عشق ناکام

    پاسخحذف

ارسال یک نظر

پست‌های معروف از این وبلاگ

چطور باانگیزه باشیم

چطور نمره تافل بهتری بگیریم؟