بازی تمام شد

با نوشتن این مطلب سعی دارم به هزاران هزار مرد که دلی شکسته دارند کمک کنم. به هزاران هزار مرد که با دل ساده ی خود بازیچه ی دست دخترها شدند. گاهی با دختری آشنا میشویم، کمی رفت و آمد میکنیم و با وجود اینکه ماه ها یا شاید هم سالهاست او را میشناسیم در تشخیص نوع رابطه ی خود با او دچار سردرگمی هستیم. او مرا دوست دارد؟ یا فقط یک دوست است؟ شاید هم فقط بازی میکند؟ امروز به طور کامل به بررسی این موضوع میپردازم. البته خواهش میکنم این مطلب را به هیچ دختری نشان ندهید، چون اگر آنها از راه حل های ما آگاه باشند با رفتارهای خود بیشتر باعث سردرگمی میشوند.

کلام مردونه: همه ی ما شاهد نابود شدن عشق بین پسرها و دخترهای اطراف خود بوده ایم. در نگاه اول شاید پسر را عامل به هم خوردن رابطه بدانید، اما وقتی کلی به موضوع نگاه میکنید، خیلی ساده متوجه میشوید که دختر فقط برای مدتی دانسته یا حتی نادانسته بازی کرده است، پس اینجا بیشترین آسیب برای پسر خواهد بود. پس شناسایی این دسته روابط برای ما واقعا مهم است.

گامها:

1. درگیری ذهنی: یکی از ابتدایی ترین روشهای جلب توجه دخترها ایجاد درگیری ذهنی شدید برای شما است. بعضی از آنها دانسته و بعضی نادانسته این کار را میکنند. درگیری ذهنی شدید یعنی فکر کردن به موضوعی بیش از حد توان ذهنی شما. درگیری ذهنی نوعی اعتیاد است. شاید فردی به زیادی فکر کردن به مسائل کاری و فردی دیگر به کارهای روزمره ی خود معتاد باشد؛ پس این دسته از دخترها با رفتارهای خود ذهن ما را معتاد به فکر کردن به آنها میکنند. در این شرایط در اتوبوس، در اتومبیل، در خانه، در محل کار و در کل ساعات زیادی را صرف فکر کردن به او میکنیم. او با رفتارها و اعمال نوسانی خود ذهن ما را به چالش کشیده است. یعنی ذهن ما را معتاد به خود کرده است. فقط 1 % روابط این چنینی موفق بوده اند. اگر در رابطه ای این علائم را در خود مشاهده کردید یعنی وارد ریسکی بزرگ شده اید. بعضی از پسرها تا آخر خط به این درگیری ذهنی ادامه میدهند و در پایان با رفتن آن دختر به شدت افسرده و نا امید میشوند.

2. روابط اجتماعی: روابط اجتماعی دخترها یکی از راه های بسیار خوب برای شناسایی آنها است. این دسته از دخترها معمولا روابط اجتماعی صمیمی زیادی دارند، تشخیص سالم و ناسالم بودن این روابط کار سختی نیست، آماده باشید و خوب روابط او را بررسی کنید. این دسته از دخترها دوستان پسر زیادی دارند اما در حالت عادی آنها را دوست پسر خود نمیدانند، بلکه هر وقت به آنها نیاز دارند با جذاب به نظر رسیدن و کارهای این چنینی از آنها استفاده میکنند و به مقاصد خود میرسند. با اینکار آنها شبکه ی از پسرهای دارند که هر وقت کاری داشته باشند دوست آنها و در سایر اوقات فقط یک آشنا هستند.

3. تجارت: خیلی از این دخترها نزدیکی خود را با کاری که شما برای آنها انجام میدهید معاوضه میکنند. یا به عبارتی نزدیکی در قبال مادیات. پس همراه سعی دارند به همه ثابت کنند که با ارزش ترین و بهتریم هستند تا به برای کمی نزدیکی مقدار زیادی کار از شما بکشند. پس توجه کنید اگر در رابطه ی تجارت احساس به ازای کالا پیش آمد یعنی رابطه پایدار نخواهد بود.

4. کششهای جنسی: گرفتار جلب توجه های جنسی نشوید. این دخترها دنبال تمایلات جنسی نادرست هستند. عشق در سه دسته احساس خلاصه میشود: گرایشهای منطقی، گششهای احساسی و تمایلات جنسی. یکی از تاثیر گذارنده ترین تمایلات در مردها تمایلات جنسی است. پس مراقب باشید که از این بعد احساسی موضوع سوء استفاده قرار نگیرید. این دخترها تمایل زیادی به زیاد کردن میل جنسی شما دارند. مثلا تمایل زیادی در بوسیدن شما در همان لحظه ی اول دارند یا برخورد های بدنی زیادی با شما دارند. به طور کلی با روشهای مختلف دنبال جلب توجه جنسی در شما هستند.

5. آگاهی: هوشیار باشید دخترهای بازی گوش به آنچه میخواهند آگاه هستند. دخترهای این چنینی برای خود از قبل اهدافی را تعیین میکنند پس هر کاری میکنند تا به آنها برسند. اگر رفتار های عجیب که نشان دهنده ی تلاش شدید آنها برای رسید به هدف خاصی است مشاهده کردید آگاه باشید.

6. هوشیاری: استفادی از زبان بی زبانی و روشهای مختلف برای مستقیم بیان نکردن احساسات یکی از طرفند های این دسته از دخترهاست. پس هوشمندانه رفتار کنید. اگر دختری علائم دوست داشتم شما را از خود نشان میدهد به معنی عاشق بودن نیست. شاید او به دلیل شرایط حاکم بر زندگی خود و هزاران دلیل و کششیی که شما از آنها مطلع نیستید این علاقه را به شما نشان میدهد. با رفع شدن این مسائل او حتما تغییر خواهد کرد و دیگر علاقه ی به شما نخواهد داشت. اگر دختری فقط دوست دارد از زندگی شما سر در آورد احتمالا از این دسته است. سوال و جوابهای زیاد و پرسو جوهای زیادی تلاشی برای ایجاد دیگری ذهنی که در بند یک به آن اشاره کردم هستند. پس هوشیار باشید و با دقت جنبه های مختلف زندگی خود را از هم تفکیک کنید. قدرت در تفکیک جنبه های زندگی یکی از اولین نشانه های مرد شدن است.

7. به روشهای بازی دخترها آشنا باشید!

- مخفی کاری: مخفی کردن و رمزی کردن صحبتها، حواس ما را از اصل موضوع دور میکند و ذهن ما مردها را درگیر بازی با رمز های میکند. آنها با اینکار جلوی هر بحث ناخواسته را میگیرند. بحثهایی که ممکن است در مورد نوع ارتباط او با شما باشد. پس مراقب این بازی آنها باشید.

- رقابت: با اینکار او سعی در بالا بردن احساسات مردانه شما یا به عبارتی احساساتی کردن شما میکند. در این حالت شما گرفتار گردابی بزرگ میشوید. یکی از رایج ترین کارها، رقیب عشقی است. اگر او صحبت از عشق دیگری به میان آورد همان جا رابطه را متوقف کنید، صد در صد او شما را برای همیشه نمیخواهد یا به عبارتی " نو که اومد به بازار کهنه شود دل آزار".

- احساسات: گرفتار حالات احساسی شدید او نشوید. نشان دهید که مرد یعنی تعادل فکر و احساسات و حتی شهوت هم در درستان او کنترل شده است.

- زندگی: یک دختر خوب معمولا شما در جریان مسائل اصلی زندگی خود قرار میدهند. دخترهایی که اهل بازی دادن شما هستند از این موضع به آن موضع میپرند و غیر مستقیم حرف میزنند تا شما کمتر سر از صحبت های آنها در آورید. برای در آمان ماندن، مسائل مالی و مادی خود را هرگز فاش نکنید و کمتر در مورد مسائل بسیار مهم زندگی خود حرف بزنید. یک دختر خوب دنبال پول شما یا هدیه گرفتن از شما نیست دنبال هوش و دقت شما است. هر دختری که به غیر از این موارد توجه دارد در واقع شما را بازیچه کرده است. دختری که با شهوت انگیز نشان دادن خود دنبال جلب توجه شما است صد در صد قصد بازی با احساسات شما را دارد. او یا دانسته یا نادانسته این کار را میکند، شما نباید درگیر او شوید.

چند نکته ی مهم:

* " شاید " بهترین کلمه برای شناسایی بازی، اگر از دختری کاری خواستید و او از کلمه ی " شاید " یا " ممکن است " استفاده کرد، یعنی کاملا واضح به شما می گوید : " من با تو بازی میکنم ".

* این نوع از دخترها معمولا از عشقهای قبلی خود و در مورد مردهای زندگی خود زیاد حرف میزنند، چه زیادی بد گفتن و چه زیادی خوب گفتن هر دو مشکل دارد، پس آگاه باشید که او فقط برای رفع تنهایی با شما نباشد.

* اگر دختری با زیاده خواهی و حسادت در مورد دیگران سعی در بالا بردن ارزش خود دارد، یعنی با شما بازی میکند.

* جند نشانه ی خیلی واضح دیگر برای شناسایی این دخترها:

- بیشتر از یک شماره تلفن برای اتاق یا خط موبایل خود دارند.

- حسابهای بانکی و ایمیل های متعدد دارد.

- به شما اجازه میدهد تا روزهای مشخص از هفته با او قرار ملاقات داشته باشید، یا به عبارتی برای دیدار شما برنامه ی مسخصی در هفته دارد.

- اگر همواره ادعای پر مشغله بودن دارد.

- رفتار آتشین و سرد دارد، یعنی تناوبی با شما رفتار میکند.

- طوری رفتار میکند که گویی هیچ تجربه ی درباره ی معاشرت با مردها ندارد.

- طور رفتار میکند که گویی معصوم ترین باکره ی دنیا است.

تذکرات:

* هرگز این مطلب را به دخترها نشان ندهید، آنها به کمک این متن روشهای جدیدی برای بازی با شما پیدا خواهند کرد.

نظرات

  1. jaleb bud, shoma farz kon man mard budam ke khudam. 2khtar didi nadidi :-)

    پاسخحذف
  2. سعی میکنم،قرار بود بهم یاد بدید چطوری وبم رو به بلاگ اسپات وصل کنماااا

    نازی love-fable

    پاسخحذف
  3. با این حساب همه ی دخترا پسرا رو بازی میدن...به نظرم مطلب مغرضانه ای بود!!!...همونطور که همه ی دخترا خوب نیستن همه ی پسرا هم پاک و سالم نیستن!!!..:)

    پاسخحذف
  4. ممنون به نظر من که واقعیت محض بود و خود من هم دقیقا همین مشکل را الان 2 ساله که دارم لعنت به هذچب دختر

    پاسخحذف
  5. با تعداد زیادی از این موارد برخورد داشته ام
    (موردهای 1-3-5-6-7-و *2و*3 )
    ولی هرگز نتوانسته بودم آنها را شنا سائی و تحلیل کنم . به شما تبریک میگم که به این خوبی رفتارها را تحلیل کرده و در چارچوب مناسبی جا داده اید.
    به نظر من مقدار زیادی از اشکالات از آنجا می آید که خانمهای ایرانی وقتی وارد رابطه ای و خصوصآ رابطه همبستری میشوند. حس می کنند که بابت این رابطه چیزی از مرد طلبکار شده اند غافل از ااینکه این طلب یعنی اینکه خودشان را در حد یک تن فروش پائین آورده اند. احساسات جنسی نیازی طبیعی است که زن و مرد هر دو دارند و خصوصآ وقتی یک رابطه عشقی با رابطه جنسی نکمیل شود هر دو از لحاظ روحی و جسمی به کمال میرسند و روح زندگی یعنی همین .

    پاسخحذف
  6. خیلی خیلی ممنون ازتون

    پاسخحذف
  7. فوق العاده بود ،
    you are my new hero

    پاسخحذف

ارسال یک نظر

پست‌های معروف از این وبلاگ

چطور باانگیزه باشیم

چطور نمره تافل بهتری بگیریم؟