دختر متوجه

برای جلب توجه دختری چه باید کنیم؟ واقعیت آن است که روش ها و راهکارهای کلی وجود ندارد، آدمها با هم فرق دارند. اما نا امید نباشید، راهکارهای این مطلب در مورد همه ی دخترها به کار میروند، برای هر سنی، پیر، جوان، پولدار، فقیر، خجالتی و حتی صمیمی فرقی نمیکند. پس ادامه ی مطلب را مطالعه کنید.

کلام مردونه: همه ما در دوران از زندگی به دختری علاقه مند میشویم و به هر کاری برای جلب توجه او دست میزنیم، اما بیشتر ما نگران آن هستیم که او در مورد قضاوت اشتباه نکند. در این مطلب در این مورد بیشتر نوشتم.

راهکارها

1. کمی ارتباط چشمی داشته باشید: خیره یا کم نگاه کردن هر دو خوب نیستند. زمانی که نگاه شما متوجه او میشود، یکی دو ثانیه به او نگاه کنید و اگر او هم به شما نگاه کرد، کمی لبخند بزنید، سپس نگاه خود را متوجه کار خود کنید. با همین کار ساده نه تنها علاقه ی خود را به او نشان داده اید بلکه میزان توجه او را هم بررسی کرده اید.

2. شاد باشید: دخترها از پسرهای شوخ طبعی راحت تر دوست میشوند. کلید شوخ طبعی با نشاط بودن و خجالتی نبودن است. راحت بگم، تا زمانی که نسبت به مردم شوخ طبع نباشید، به هیچ جا نمیرسید. نه تنها به دختر مورد علاقه ی خود بلکه به آن چیزی که شایسته ی آن هم هستید نمیرسید! بد شوخی میکنید؟ یا برای خندان حالات دیگران را تقلید میکنید؟ شاید هم طعنه آمیز شوخی میکنید؟ در هر حال کمی شوخی کنید، مهم نیست او چه فکری در مورد شما خواهد کرد! اگر صادقانه به موضوع نگاه کنیم، اگر خندید که هیچ اما اگر نخندید یعنی دختر مناسب شما نیست و در آخر دوستی شما با مشکلات فراوان رو به رو خواهد شد. چه کسی میداند؟ شاید دختری که هرگز به او توجه نداشته اید آنقدر به کارهای شما بخندد که هر چه خورده از دماغش بیرون بریزد و او دختر مورد علاقه ی شما بوده و شما قافل بودید!

3. با موج خود به او ضربه بزنید: تا زمانی که خود خودتان نباشید و سعی کنید کارهای فرد دیگری را تقلید کنید به هیچ جا نخواهید رسید. کار خودتان را بکنید، یا به عبارتی روی پای خودتان باشید، بیخیال همه، به چیزی که دوست دارید بپردازید، هر وقت دوست دارید برقصید و با ابزاری که دوست دارید بازی کنید. شما خوتان هستید نه دیگران!باحال ترین مردم محکمترین و با اعتماد به نفس ترین آنها هستند، پس به سبک خود عادت ها را بشکنید.

4. با اعتماد به نفس رفتار کنید: خیلی با اعتماد به نفس نیستید؟ ادعا کنید که هستید! و بازتابی که که از حس اعتماد به نفس مشاهده خواهید کرد خیلی سریع به توانایی را در شما تبدیل خواهد شد. کل ماجرا و مشکلات شما خراب نشدن شخصیت شما در ذهن اوست! بیشتر دخترها از رفتار شما متوجه خواهند شد، اگر خود خوتان باشید به همه چیز میرسید. پس شجاع باشید و همیشه به یاد داشته باشید که اگر حرف اشتباهی هم بزنید اصلا مهم نیست چون نمیتوان با یک کلمه روی کسی قضاوت کرد. شاید کارهای شما حتی باعث قطع شدن خنده های او شود اما هزاران هزار ماهی در این دنیا وجود دارد. نگرشی که در مورد خود دارید بسیار مهم است و حتی با کمی تغییر در نگرش خود میتوانید توجه بسیاری از دختر ها را جلب کنید.

• به سایرین کمک کنید.

نکته ها

• یکی از دلایل مهم جلو نرفتن پسر ها در ایجاد دوستی، ترس از اشتباه فکر کردن فرد مقابل است. مثلا، شاید به او در حمل بار سنگین کمک نمیکنید، چون گمان میکنید با این کار او فکر اشتباهی در مورد شما خواهد کرد. واقعیت ساده است، احساسات خود را برای چند لحظه ی کنار بگذارید و به کاری که میکنید فکر کنید. اگر از این زاویه به قضیه نگاه کنید، شما مرد با شخصیتی هستید و بدون توجه به او یا هر کسی دیگری در حمل بار سنگین به یک خانم کمک میکنید، همین تمام! همه چیز دست خواهد شد. اگر با وجود کمک شما، هنوز رفتار خوبی ندارد، یعنی شخصیتی در حد شما ندارد. حالا واقعا فکر میکنید او مناسب شماست؟ البته ناراحت نباشید شاید کمک مردانه ی شما را دختری دیگری دیده و در مورد شما درست قضاوت کرده باشد.

• اگر دنبال دختر خاصی هستید، با زیرکی با رفتار خود نشان دهید که به او و همکار با او علاقه مند هستید.

• خود خودتان باشید!

• نام او را به یاد داشته باشید، هیچ چیزی بیشتر از ذکر نام افراد توجه جلب نمیکند.

• به او زیبایش را صادقانه یاد آوری کنید و مهربان باشید!!!

تذکرها

• جلوی مشکلات کم نیارید! اگر دختری به شما جواب رد داد مشکل شما نیست، مشکل از خود اوست. پس متوقف نشوید و دختر مناسب دیگری را پیدا کنید.

مطالب وابسته

1. جذاب تر از همیشه

2. دعوت از یک دختر

3. معاشرت با دخترها

4. ابراز عشق

5. درک یک دختر

6. ضد خجالت

7. دوستی سالم

8. شریک مناسب

9. اظهار علاقه

نظرات

  1. ببینم حالا خودت تونستی تا حالا جلب توجه کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    یا فقط راهکار میدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!

    پاسخحذف
  2. سلام.من یه پسر عمه دارم که ازش خوشم میاد.نگاه های خیره و لبخنداش باعث شد این احساس رو داشته باشم.اون از این در و اون در زیاد باهام حرف میزنه.ولی تاحالا بهم نگفته که منو دوست داره یا نه؟به خاطر اینکه تا حالا از نگاه و لبخند فراتر نرفته،من شک کردم که شاید برداشت من اشتباه بوده.شما میتونید راهی نشونم بدید که من بفهمم دوستم داره یا نه؟

    پاسخحذف

ارسال یک نظر

پست‌های معروف از این وبلاگ

چطور باانگیزه باشیم

چطور نمره تافل بهتری بگیریم؟