بیچاره ی بدبخت


چطور بیچاره و بدبخت به نظر نرسیم. اگر آماده ی خروج از بدبختی هستید ادامه ی مطلب را مطالعه کنید.

کلام مردونه: گاهی به دلیل کار زیاد، گاهی هم به دلیل مشکلات مالی یا عاطفی از نظر دیگران بدبخت به نظر میرسیم. در این مطلب راهکارهایی برای خلاصی از این حالت آوردم.

راهکارها:

1. دروغ نگویید. چرت و پرت گفتن در مورد خودتان و اتفاقات خارق العاده را کنار بگذارید. در مورد شغل و کار و وضعیت خود به دیگران دروغ نگویید. طرف مقابل شما برای دوستی با خود شما جلو آمده است نه با کار یا پول شما، فقط سعی کنید دروغ نگویید و اگر مایل به صحبت کردن در اینباره نیستید به جای دروغ گفتن موضوع را عوض کنید یا خیلی راحت بی میل بودن خود را به زبان بیاورید.

2. زیاد سخت کوش نباشید. برای بدست آوردن چیزی، زیاد به خود سخت نگیرید و با منطق و روحیه راه راحتتر و کوتاه تر را انتخاب کنید.

3. از مردم دوری نکنید. کلاس زیادی گذاشتن و بسته کردن شرایط برای سایرین بدتر به خود شما صدمه میزند و طرف مقابل فکر میکند شما زیاد محکم و کمی بدبخت هستید.

4. اگر فردی واقعا به شما علاقه ی ندارد، گیر ندهید و توجه خود را متوجه فرد دیگری کنید.

5. سعی کنید همیشه مشغول به نظر برسید. بیکاری خود را به سایرین اعلام نکنید! با اینکار آنها فکر میکنند شما واقعا بدبخت و دور افتاده از هر چیز و هر کسی هستید.

6. با مردم صحبت کنید، به افرادی که کوچکترین شناختی از آنها دارید سلام کنید. رازهای خود را برای دوستانتان فاش نکنید، کمی رازگونه بودن جالبتر از شفاف بودن است.

7. بیشتر از دوبار به کسی اس ام اس ( پیامک!) نزنید. با این کار او فکر میکند به او نیازمند هستید. اگر دو بار به فردی اس ام اس زدید و پاسخی نگرفتید، اس ام اس سوم را هرگز نفرستید.

تذکرات:

• اگر فردی به چیزی علاقه مند باشد آنرا نشان میدهد، افراد بدبخت و بیچاره روی شما تاثیر میگذارند و شما را هم مانند خود گرفتار این روحیه ی بدبخت میکنند، از اینرو دور این دسته از آدمها را خط بکشید.

مطالب وابسته:
1. 55 راه پر انرژی بودن

2. جذاب تر از همیشه

3. کمی مهربان

4. خوشحال و تنها

5. شادی در تنهایی


6. اوج قدرت پس از جدایی


7. مهربانترین مرد

8. زندگی متعادل

9. خنده به هیچ و پوچ

10. شادی در سختی

نظرات

  1. سلام مرد
    خوبی
    من همیشه عادت کردم مشکلات رو دایورت کنم یه سمتی، بظر من هم اینطور میاد که دایورت کردن بهترین راه حل برای کنار گذاشتن استرس های بیجای روزمره است. اما منظورم این نیست که چک دو میلیونیت امروز منتظر برگه شدن باشه و تو هم دایورت کنی سمت راست و بگی اصلا مهم نیست. نه مهمه اما اگه نمیتونی پاسش کنی بهترین راه اینه که به طرف زنگ بزنی و چند روز مهلت بخوای و طوری حرف بزنی که با قرار دادن اون تو یه موقعیت خاص موفق به خلاص شدن از استرس مالی بینهایت سخت بشی.
    اینورا اومدی من رو هم قابل بدون چند ساعتی بد بگذرون

    پاسخحذف
  2. عیدت مبارک جوون
    ایام به کام

    پاسخحذف
  3. خوشبختانه فعلا احساس بد بختی نمیکنم اما راهکارات بگی نگی موثره!!!!!!!!!
    عیدت مبارک
    بهم سر بزن

    پاسخحذف
  4. ما که میگیم اصفهان نصف جهانه
    اما کسی باور نمیکنه!!!!!!!
    منم برات ارزی موفقیت میکنم

    پاسخحذف
  5. how about comment؟
    بیشتراز2کامنت به کسی نزنید اینجوری فکرمیکنه...
    بابا ویرایش نمیخواد.کوتاه بیا

    پاسخحذف

ارسال یک نظر

پست‌های معروف از این وبلاگ

چطور باانگیزه باشیم

چطور نمره تافل بهتری بگیریم؟